Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:05:01 GMT

نهایت دقت در واگذاری ایران پوپلین صورت گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۸۹۱

نهایت دقت در واگذاری ایران پوپلین صورت گیرد

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت کارخانه‌ ایران‌پوپلین و مشکلات ایجادشده در این کارخانه صنعتی اظهار کرد: عملکرد نامطلوب و غیرمسؤولانه بخش خصوصی در برخی کارخانه‌های استان ما را نسبت به واگذاری کارخانه‌ها به بخش خصوصی بدبین کرده‌ چراکه خاطره خوبی از واگذاری کارخانه‌ها به بخش خصوصی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به تلاش نمایندگان برای بهبود وضعیت این کارخانه صنعتی استان، گفت: معمولاً بخش خصوصی دغدغه تولید نداشته و به دنبال عواید فروش زمین‌های کارخانه‌ها یا تغییر کاربری هستند نه تولید، بنابراین با توجه به لزوم توجه به تولید، این موضوع باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی کارگران این کارخانه با توجه به تجارب گذشته واگذاری کارخانه‌ها به بخش خصوصی تصریح کرد: از ستاد رفع موانع تولید استان انتظار می‌رود تا بر اساس وظیفه ذاتی خود با پیگیری مشکلات، رفع موانع کارخانه‌های تولیدی استان را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان  رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عملکرد ضعیف صنایع استان گیلان و رهاسازی آن‌ها در بخش واگذاری در گذشته بیان کرد: ضعف ساختاری درروند فعالیت صنعتی استان، فعالیت رفع موانع تولید را کند و منفعل کرده که انتظار می‌رود مسئولان علاوه بر برگزاری جلسات در این حوزه‌ها، در عمل نیز فعالیت مثبتی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی کارخانه ها بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا