Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، متن پیام تسلیت حزب مجمع ایثارگران به شرح زیر است: ما به فلک بوده ایم یار ملک بوده ایم باز همان جا رویم جمله که آن شهر ماست صدایی که آهنگش ضربان قلب ملتی بود، خاموش شد. اسطوره ای مجسم که با نغمه داودی اش شهد شیرین آیات و مناجات را به کام ایرانیان ریخت، چشم از جهان فرو بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد یگانه ای که با اشراف بی نظیرش بر قله های دوردست موسیقی ، تجسم باربد و نکیسای باستانی برای امروزیان بود، در آغوش خالق زیبایی ها آرام گرفت.

محمدرضا شجریان قلب تپنده هنر ایران زمین به ابدیت پیوست. قلبی که اگرچه از تپش ایستاد، روح جاودانه ای در کالبد این آب و خاک شد. هم او بود که در عصر استیلای ابتذال، افق های معنوی و روحانی موسیقی اصیل ایرانی را پیش روی ملتی ترسیم کرد و جوانان برومند این دیار را به وادی هنر راستین رهنمون شد. مرگ برای او که با تار و پود آئین و فرهنگ و هنر این سرزمین عجین شده است، واژه برازنده ای نیست. شجریان مرغ سحر تمام روزهای ماست و نوای دلکش ربنایش، روزه گشای تمام غروب هایمان.

تقدیر چنین بود که قاری خوش نوای خاک سلطان توس، در اربعین سالار شهیدان به دیدار یار بشتابد. باشد که اشک و آه توأم با شور و اشتیاق عاشقان، بدرقه سفر ابدی اش گردد. مجمع ایثارگران ، فقدان راوی بی بدیل حماسه های عصر را به یکایک ایرانیان، به ویژه خانواده داغدار ایشان و اهالی موسیقی، ادب و هنر ایران زمین تسلیت عرض می کند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076007 برچسب‌ها مجمع ایثارگران محمد رضا شجریان پیام تسلیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجمع ایثارگران محمد رضا شجریان پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • راز و رمزهای موسیقی سنتی خراسان: پیوندی فرامرزی از اعماق تاریخ