Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@17:52:04 GMT

وقوع قتل در دهدشت با سلاح گرم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۷۰۳۵

وقوع قتل در دهدشت با سلاح گرم

عبدالله سعادتیان گفت: روز گذشته در روستای "کلگه پهن" از توابع «حومه غربی» شهر دهدشت یک فقره قتل رخ داد.

سعادتیان افزود: قاتل و مقتول که نسبت فامیلی با هم داشتند در بیرون از روستا با یکدیگر درگیر شدند که متاسفانه قاتل که فردی ۲۰ ساله است با استفاده از سلاح گرم «اسلحه ساچمه زنی» طرف مقابل را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: رایزنی دادستانی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهدشت با بزرگان و متنفذین منطقه، باعث شد قاتل خود را ساعت ۱۴ عصر به دادسرا معرفی کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت با اشاره به اینکه پرونده قضایی تشکیل و دستورات لازم توسط بازپرس صادر شده است، گفت: قاتل ضمن اظهار ندامت از عمل خود به ارتکاب قتل اقرار کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و پرونده پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی در کمترین زمان ممکن قرار آن صادر می شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل دهدشت سلاح گرم پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الله دهدشت بیان کرد: مرحله نخست انتخابات با تلاش و نقش‌آفرینی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها امروز به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشت با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیات‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کار‌های کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است؛ بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان