Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۸۸۲....۹۳۹: چرا در مورد وام ودیعه مسکن مسئولان مربوطه هیچ نظارتی بر عملکرد بانک‌ها نمی‌کنند متاسفانه هر شعبه ایی برای خودش یه قانون گذاشته مگر قرار نشد برای وام ۵۰ میلیون یک ضامن و برای ۱۵ میلیون با چک یا سفته فرد باشه؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکر

۵۰۷۷....۹۱۲: با سلام و خدا قوت خدمت شما عزیزان، گزارشی را امروز مربوط به کلاهبرداران بیمه در خبرتون آورده بودید به استحضار حضرات می‌رسانم بنده نیز جز مال‌باختگان می‌باشم، ولی سئوالی از مسئولین حامیان بیمه سلامت دارم که خواهشاً شما نیز پیگیر باشید این است اطلاعات بیمه گر چطور دست کلاهبرداران رسیده (اعم از نام و تاریخ بیمه و حتی عدم استفاده از بیمه تاکنون) ممنون خدا خیرتون دهد.

۰۶۵۰....۹۱۴: باسلام. خواهشمندیم آزمون استخدامی را به تعویق بیاندازید کمتر از یک زمان کافی نیست یک عمر درس خواندیم تا استخدام شویم باید فرصت کافی باشه.برای تاریخ ۹ آبان برگزاری کنکور زود است. خواهش می کنم پیگیری کنید.

۶۴۸۹....۹۹۰: باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما خبرنگاران عزیز خواهش می کنم یک گزارش هم درباره نهاده‌های دامی به ویژه جو تهیه کنید جو که پارسال این موقع کیلویی ۲۰۰۰ هزار تومان بود الان شده ۴۴۰۰ تومن دامدار از کجابیاره بخره وقتی خود دام گران نمی‌شود چراجو که غذای اصلی دام آن قدر گران شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر

۴۲۱۷....۹۱۴: رتبه های بهتر کنکور حتی با اولویت اول برای مصاحبه پردیس فرهنگیان دعوت نشده اند جهت رضای خدا پیگیری کنید .

۲۹۷۴....۹۹۱: سلام ازتون خواهش می‌کنم به صدای ما را به گوش مسئولین برسانید چطور در این شرایط مرگبار کرونا ۵۶۰ هزار داوطلب را می خواهند ببرند سر جلسه آزمون استخدامی فراگیر۹۹ خواهش می کنم اضطراب و نگرانی ما را درک کنید.

۶۰۸۹....۹۳۷: سلام. من یک زمینی را درسال ۹۱ از دولت از طریق مزایده گرفتم. الان ۹ سال هست که نه زمین دراختیارم قرار می دهند و نه از من می‌گیرند، در این ۹ سال فقط و فقط چرخوندن منو. به خدا خسته شدم . بامدرک کامل و موثق هم بهم نمی‌دهند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۲۲۴۱....۹۱۸: سلام پول سهام عدالت به کجا رسید چرا واریز نمی‌کنند ما از ناچاری سهام فروختیم نمی‌دانستیم که این طور می شود

۲۲۰۵....۹۱۴: سلام لطفا پیگیری کنید آزمون استخدامی ۹۹ به تاخیر افتد با توجه اوضاع بد کرونا و شرط اجرای بومی گزینی. تشکر

۲۷۶۸....۹۱۲: متاسفانه شورا‌های حل اختلاف به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تمدید خودکار کلیه قرارداد‌های اجاره بی اعتنایی نموده و نص صریح مصوبه را که جلوگیری از گسترش کرونا در اثر جابه جایی مستاجران بوده با دید طبقاتی نادیده گرفته و با این توجیه که مستاجران مناطق ۱ و ۲ توان مالی دارند، دستور تخلیه و پرداخت خسارت تاخیر تخلیه در حق مالکان ثروتمند مناطق فوق صادر می‌کنند و تعداد زیادی از مستاجران را که به مصوبه و سخنان سران نظام اعتماد کرده اند دچار مشکلات عدیده نموده و باعث شیوع بیشتر کرونا می‌شوند. لطفا پیگیری و منعکس نمایید. تشکر

۵۰۵۹....۹۱۰: باسلام بنده رتبه ۱۱۰ در کنکور را کسب کردم و باتوجه به انتخاب رشته فرهنگیان دعوت به مصاحبه نشده ام درصورتی که دوستان من بارتبه شش هزار دعوت شده اند. برای تعداددیگری نیزکه رتبه زیر۵۰۰ داشته اند این اتفاق رخ داده است وسازمان سنجش به ما پاسخ نمی‌دهداز شمادرخواست پیگیری داریم. با تشکر

۲۴۵۰....۹۳۳: باسلام .لطفا ازمون استخدامی آموزش وپرورش را به تعویق اندازید. ممنون و سپاس

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان شهروندخبرنگار آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟