Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سوئیس حاضر شد.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سوئیس، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، لوئیز انریکه در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد آداما ترائوره گفت:

او وزنه نمی زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که می گوید حقیقت دارد. تمام این ها ژنتیکی است و البته که روی آن کار نیز کرده است. او نه تنها دارای سرعت و ساختار فیزیکی خوبی است بلکه قدرت و مهارت نیز دارد و یک فرد بسیار بالغ است. خیلی خوشحالم که او عملکردی عالی دارد.

انریکه در مورد این که آیا سرخیو راموس باید به بازی های المپیک برود یا خیر، گفت:

من نمی دانم که این اطلاعات حقیقت دارند یا خیر. من سرمربی تیم بازی های المپیک نیستم و این موضوع به من ربطی ندارد.

بوسکتس؟ من زمانی که رودری در پست او بازی می کند نیز احساس آرامش دارم. آن ها چیزهای مختلفی را با تیم به اشتراک می گذارند. تست کرونای همه ما منفی شده است و تمام بازیکنان از جمله بوسکتس، در دسترس هستند. اگر بوسکتس سطح 11 سال اخیر خود را بازیابی کند، در یورو نیز حضور خواهد داشت. او با تجربه است و می داند این مسائل چگونه پیش می روند.

سوئیس؟ آن ها تیم بسیار خطرناکی هستند. در بازی های لیگ ملت ها، آن ها استحقاق پیروزی های بیش از این را دارند. سوئیس قابلیت این را دارد که شما را تحت فشار بگذارد.

آنسو فاتی؟ در هفته اول و بازی اول توجه مردم به او می توانست بیش از حد باشد و این با توجه به کاری که او انجام داد، طبیعی است. او به این چیزها عادت کرده است. او می خواهد به رشد کردن به عنوان یک شخص و یک بازیکن ادامه دهد. بازیکنان جوان بسیاری هستند که توانایی ذاتی برای بازی در تیم ملی را دارند. آن ها سال های زیادی برای پیشرفت جا دارند اما باید فروتن و متواضع باشند. باید آرام و آهسته پیش بروی.

 زهردار نبودن خط حمله؟ ترجیح می دهم با بازیکنانی که دارم بازی کنم تا این که بازیکنی داشته باشم که 30 گل بزند اما کل سیستم دفاعی تیم را تحت تاثیر قرار دهد و روی آن اثر منفی بگذارد.

داشتن یک ترکیب ثابت؟ من خودم را وابسته به یک ترکیب ثابت نمی کنم چون اگر مهره های آن ترکیب در طول شش ماه افت داشته باشند، این موضوع برای من خوب نخواهد بود. بازیکنان کهنه کار تیم اگر مانند گذشته در سطح بالایی به بازی کردن ادامه دهند، طبیعی است که در تیم بمانند.

آسنسیو؟ من او را این جا نمی بینم چون او دعوت نشده است. قرار نیست در کنفرانس پیش از بازی در مورد او صحبت کنم و زمان این کار نیست. او حتماً الان در حال تماشای یک سریال نتفلیکس در خانه است.

 همچنین بخوانید:

لوئیز انریکه: نمی توان آداما ترائوره را با یک نفر مهار کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند