Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بعد از ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان شاهد انتقال برخی از ذخایر این مجموعه بزرگ‌ تولیدی و اقتصادی هستیم که باید جلوی آن به صورت جدی گرفته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ولی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گرمی اظهار داشت: متاسفانه بعد از ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان شاهد انتقال برخی از ذخایر این مجموعه بزرگ‌ تولیدی و اقتصادی هستیم که باید جلوی آن به صورت جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کشت و صنعت مغان را یکی از مراکز مهم اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: شرکت بزرگ کشت، صنعت و دامپروری مغان به عنوان یکی از مراکز مهم تولیدی و اقتصادی کشور به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری شناخته شده است که باید از غارت آن جلوگیری شود.

اسماعیلی با اشاره به تلاش مجموعه قضایی استان در ابطال واگذاری این مجموعه تولیدی بزرگ تصریح کرد: از روز گذشته تاراج‌گران با تمام توان خود نسبت به انتقال محصولات استراتژیک این مجموعه اقدام کرده‌اند که انتظار می‌رود در این باره با متخلفان برخورد قاطعانه شود.

ابطال کشت و صنعت مغان قدم بزرگی در راستای عدالتخواهی و احقاق حقوق بیت المال بود خروج هر نوع اموال از شرکت کشت و صنعت مغان ممنوع اعلام شد / استقرار تیم بازرسی ‌در شرکت واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان ابطال شد‌

انتهای پیام/146/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شرکت کشت و صنعت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده با تشریح برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: فاز دوم مولد سازی دارایی ها را با ارزشگذاری و ارزیابی مجدد و ایجاد شرایط جدید بر اساس راهبردهایی که از مجموعه بالادستی ابلاغ شده با جدیدت پیگیری خواهیم کرد. - اخبار بازار -

حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، به مناسب فرارسیدن سال نو گفت: موضوع کیفیت، کمیت و قیمت کالا یکی از دغدغه های مدیریت ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر و مجموعه صنعت شوینده است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول صنعت شوینده در سال 1402 تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلاتی که در سال گذشته به واسطه افزایش نرخ مواد اولیه رخ داد؛ توانستیم با ترکیب تولید بهینه و تولید اقتصادی این پیچ را رد کنیم و خوشبختانه تمامی شرکت ها شوینده با حاشیه سود مناسب سال 1402 را به پایان رساندند.

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده با بیان اینکه سال 1402 هدف گذاری حول چهار محور قرار داشت ادامه داد: خرید، سرمایه گذاری، تولید و فروش هوشمندانه چهار محور اصلی شرکت های شوینده در سال 1402 بوده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1402 مبنی بر برنامه ریزی صحیح برای افزایش تولید، جناب مرادی مدیرعامل محترم شرکت توسعه صنایع بهشهر راهبردهای کلان شرکت های شوینده را بر اساس بیانات معظم له تدوین کرد و ما نیز در راستای برنامه های کلان مدیریت ارشد بهشهر حرکت کردیم.

به گفته حقی، افزایش سرمایه و طرح توسعه شرکت ها، آغاز احداث خط تولید محصولات صنعتی سولفوناسیون، مولد سازی دارایی ها، اصلاح ساختار شرکت ها مثل ادغام شرکت مدیریت یاران توسعه در شرکت پاکسان، استفاده از پتانسیل شرکت های درون گروهی و فعال کردن بخش بازرگانی شرکت سرآمد، خرید هوشمندانه مواد اولیه، تولید محصولات شوینده جدید و راه اندازی خط تولید برند پریمکس صادراتی از جمله رویدادهای مثبتی بود که در راستای رویکردهای جدید مدیرعامل وبشهر در مجموعه صنعت شوینده تجربه شد.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی استراتژیک مواد شرکت های شوینده ایجاد شده است افزود: الان یک تصور کلی از تامین، تدارک، کف انبار،گمرک و تمامی حوزه ها داریم و تمام موادی که تولید شده به صورت مستمر پایش می شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی صلاحیت تامین کنندگان مواد اولیه از برنامه های مهم اجرا شده در سال 1402 بوده است تصریح کرد: با هماهنگی که با مجموعه حراست توسعه صنایع بهشهر و واحد حقوقی داشتیم لیست تامین کنندگانی که ریسک جدیدی برای ما به وجود نمی آورند تهیه شده است.

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده در ادامه با بیان اینکه سال 1403 سال بسیار مهمی برای صنایع شوینده است ادامه داد:  با توجه به بودجه افزایشی که مبتنی بر کشش و تقاضای بازار تدوین شده یکی از دغدغه های اصلی ما در سال پیش رو این است که بودجه را با طور کامل محقق کنیم.

وی در ادامه به مهمترین برنامه های این شرکت در سال 1403 پرداخت و گفت: در بخش صادرات جهش صادرات را در دستور کار قرار داریم و به همین منظور در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 با قدرت بیشتری نسبت به سال قبل شرکت خواهیم کرد.

حقی ادامه داد: فاز دوم مولد سازی دارایی ها را با ارزشگذاری و ارزیابی مجدد و ایجاد شرایط جدید بر اساس راهبردهایی که از مجموعه بالادستی ابلاغ شده با جدیدت پیگیری خواهیم کرد. فعال سازی خطوط جدید در شرکت های شوینده و رونمایی از برندهای جدید بهداشتی بخشی از برنامه های سال جدید است و احداث خط تولید محصولات صنعتی سولفوناسیون در شرکت پاکسان که در سال 1402 استارت زده شده با توجه به حاشیه سودی که تولید محصولات صنعتی دارد در سال 1403 نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده خلق بازارهای جدید را از دیگر برنامه های این شرکت در سال 1403 دانست و گفت: با مدیریت هوشمندانه جناب آقای مرادی تفاهم نامه همکاری بسیار مهمی با کمیته امداد امضا شده است که باید آنرا در سال 1403 پیگری کنیم.این بازار جدید برای مجموعه وبشهر بسیار حائز اهمیت است زیرا که هم اهلیت لازم را دارد هم موجب اشتغالزایی بیشتر در مجموعه می شود.

وی در پایان با تبریک سال جدید و آروزی موفقیت برای همکاران و مردم ایران گفت: شرکت های زیر مجموعه وبشهر اعضاء و جوارح یک بدن هستند. امیدواریم در سال جدید با توجه به برنامه های ابلاغی بودجه را محقق کنیم.

 

دیگر خبرها

  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند