Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلارنس سیدورف از تجربه موفق سرمربیگری اش در میلان، شانس یوونتوس برای قهرمانی در اروپا با داشتن رونالدو و مربیگری آندره آ پیرلو گفت. 

کلارنس سیدورف سرمربی 44 ساله هلندی که در سال 2014 هدایت میلان را برعهده داشت، پس از اخراج از تیم ملی کامرون، دیگر فعالیتی نداشته و این روزها در دوبی سکونت دارد. به گزارش طرفداری، کلارنس سیدورف مصاحبه مفصلی با وب سایت گل انجام داد و در خصوص دوران حضورش در میلان به عنوان مربی، سرمربیگری پیرلو و وضعیت مسی، رونالدو و نیمار صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان را وقتی تحویل گرفتم که در منطقه سقوط بود

کلارنس سیدورف می گوید برای هدایت میلان آمادگی کامل داشته است:

آیا برای هدایت میلان آماده بودم؟ بله، نتایج هم نشان می دهد که آماده بودم. متاسفانه میلان در آن زمان کاملا بی ثبات بود زیرا مالک میلان باشگاه را بفروشد و متوجه شدم که در محیطی آشفته و متلاطم هستم. من بالاترین میانگین امتیاز را در مقایسه با سایر سرمربی های پس از خودم در میلان داشتم. سبک بازی تیم من در میلان، همان DNA باشگاه را به خوبی نشان می داد. تیمی را تحویل گرفتم که تقریبا در منطقه سقوط بود و تیم را به جایی رساندم که برای کسب سهمیه اروپایی بجنگد.

مربیان پس از من در میلان امتیازات کم تری گرفتند

 سیدورف نسبت به کم بودن فرصتش در باشگاه میلان به عنوان سرمربی گلایه دارد:

در آن دوره بحرانی، من و کادرفنی ام کار فوق العاده ای در میلان انجام دادیم. این را من نمی گویم، آمار می گوید. من در 19 بازی، 35 امتیاز گرفتم و اخراج شدم اما مربیانی که پس از من آمدند، با امتیازات کم تر، کل فصل در میلان ماندند. معیار این انتخاب ها چیست؟ فقط خودم را نمی گویم، چند درصد از مربیان فوتبال یا سایر شغل های مرتبط، سیاه پوست هستند؟ یک درصد یا شاید هم کم تر. دو سال دیگر از قراردادم مانده بود اما میلان در آن زمان در یک دوره بسیار سخت بود. آن ها پس از من طی دو سال، سه مربی دیگر را اخراج کردند. میلان صد میلیون یورو هزینه کرد اما نتوانست مربی بهتری پیدا کند. اولین نفر الگری بود که با یوونتوس همه جام ها را برد اما او در سال آخرش در میلان، در منطقه سقوط قرار گرفت. نمی توانستم به میلان نه بگویم. متاسفم که هواداران میلان طی سال های اخیر سختی های زیادی کشیده اند و امیدوارم آن ها بالاخره از یک فصل فوق العاده میلان لذت ببرند.

پیرلو نسبت به دوران بازیگری فشار بیشتری حس نمی کند

سرمربیگری بلافاصله پس از بازنشستگی خیلی سخت نیست:

 معتقدم بازیکنان، با تجربه ای که کسب می کنند می دانند چگونه افراد را هدایت کنند، فلسفه شان را انتقال دهند و بازیکنان را مدیریت کنند. فقط باید چنین بازیکنی که بلافاصله سرمربی می شود، در یک باشگاه باثبات و با محیطی درست فعالیت کند. به عنوان یک سرمربی هیچ گاه فشار حس نکردم زیرا وقتی یک فوتبالیست باشید، به فشارها عادت دارید. فکر نمی کنم پیرلو حالا به عنوان سرمربی یوونتوس، اضطراب بیشتری نسبت به دوران بازیگری اش داشته باشد. 

اقدامات مسی در تابستان 2020 شاید یک تاکتیک بود

ماجرای جدایی مسی از بارسلونا؟

نمی دانیم چرا مسی آن حرف ها را زد اما فکر می کنم مسی هر حرفی که بزند، از عواقبش باخبر است و آماده روبرو شدن با آن هاست. شاید این حرکت یک راه برای انگیزه دادن به خودش بوده باشد. ممکن است این یک تاکتیک بوده باشد، نمی دانم. جانشین رونالدو و مسی؟ فکر می کنم رونالدو و مسی آماده هستند و انگیزه لازم برای ماندن در بالاترین سطح را دارند. سوال این جاست که آیا بازیکن جوانی می تواند ثبات 12 یا 13 ساله آن ها را تکرار کند و به سطح آن ها برسد؟

یوونتوس با رونالدو می تواند قهرمان اروپا شود

سیدورف تنها بازیکن تاریخ است که با سه باشگاه متفاوت (آژاکس، رئال مادرید و میلان) فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است اما کریستیانو رونالدو اگر با یوونتوس قهرمان اروپا شود، به رکورد او خواهد رسید.

مایه خوشحالی خواهد بود اگر او بتواند به چنین رکوردی برسد اما این برای من بد نیست زیرا من اولین کسی بودم که توانستم به این دستاورد برسد و چیزی قرار نیست تغییر کند. رکوردها برای شکسته شدن هستند. یوونتوس می تواند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند. کریستیانو رونالدو هم هنوز انگیزه لازم برای قهرمانی در اروپا با یوونتوس را دارد و می تواند این کار را انجام دهد. 

نیمار در بارسلونا می تواند موفق تر باشد

وضعیت نیمار در پاری سن ژرمن:

 فکر می کنم نیمار جایگاهش در بارسلونا را پیدا کرده بود و کاملا جا افتاده بود. برای نیمار در پاری سن ژرمن بهترین ها را آرزو دارم اما با وجود راهیابی آن ها به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنم ماندن نیمار در بارسلونا می توانست در بلند مدت سود بیشتری برای او داشته باشد. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلارنس سیدورف فکر می کنم پس از من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی