Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید فاضلی دستیار محمود فکری تبدیل به گزینه اول سرمربیگری نساجی شده است

درحالی که صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی و علی بنی شیخ الاسلامی سه دستیار محمود فکری در نساجی، همراه او به استقلال رفتند، سایر دستیاران فکری در تیم مازندرانی ماندنی شدند.

به گزارش طرفداری، روزهایی که رابطه فکری و نساجی تیره نشده بود، برنامه ای که طرفین برای آینده داشتند تقسیم کادر فنی نساجی میان این تیم و استقلال بود، به این شکل که فکری با حنیف و فاضلی به استقلال بیاید و صمد مرفاوی همراه سیروس و بقیه مربیان در نساجی بماند اما با تیره شدن آسمان روابط فکری و نساجی این برنامه به هم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود باز هم تمامی دستیاران فکری نتوانستند همراه او به استقلال بیایند. محمود فکری به اتفاق صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی و علی بنی شیخ الاسلامی که هنوز با نساجی قرارداد رسمی امضا نکرده بودند، به استقلال ملحق شدند اما وحید فاضلی، حنیف عمران زاده، مسعود ابطحی و احمد فیض کریم لو به خاطر قراردادی که با نساجی داشتند، در قائمشهر ماندند چرا که یک بند قرارداد این بود که اگر بخواهند از نساجی به تیم دیگری بروند باید 5 برابر مبلغ قرارداد را خسارت بدهند.

در واقع مرفاوی، دین محمدی و شیخ الاسلامی به این دلیل که قرارداد را امضا نکرده بودند موفق به جدایی از نساجی شدند اما وحید فاضلی، حنیف، ابطحی و کریم لو باید منتظر اعلام نام سرمربی جدید نساجی باشند.

تا دیروز گفته می شد نساجی دنبال جذب مهدی تارتار است و به عنوان گزینه دوم هم به فراز کمالوند فکر می کند اما شنیدیم قائمشهری ها تغییر استراتژی داده اند و می خواهند هدایت نساجی را به وحید فاضلی، دستیار اول محمود فکری بسپارند. فاضلی طی چند سال اخیر در تیم های مختلف (همین نساجی، نفت مسجد سلیمان، سرخ پوشان پاکدشت، خوشه طلایی ساوه و تمام تیم هایی که فکری کوتاه مدت یا بلند مدت هدایت آن ها را بر عهده داشته) دستیار اول و برنامه ریز محمود فکری بود و جالب اینجاست که حتی کارهای بدنسازی را هم او انجام می داد.

اگر برنامه هیات مدیره و مدیرعامل نساجی تغییر نکند، وحید فاضلی که تا دیروز دستیار اول محمود فکری در نساجی بود، از فردا سرمربیگری این تیم را بر عهده می گیرد. گفته می شود جلسه سرنوشت سازی امروز با حضور حدادیان، مالک نساجی و علی امیری، مدیرعامل این باشگاه برگزار می شود که خروجی این جلسه می تواند انتخاب وحید فاضلی به عنوان سرمربی جدید نساجی باشد. در غیر این صورت با توجه به رقم بالایی که مهدی تارتار به عنوان دستمزد پیشنهاد داده، نساجی سراغ گزینه های دیگر از جمله فراز کمالوند می رود.

 

همچنین بخوانید:

سعید عزیزیان قبل از پرسپولیسی شدن استقلالی بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

 اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلاً قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

منبع: مهر

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟