Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@08:31:06 GMT

کرونا مدارس استان یزد را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۹۱۸۷

کرونا مدارس استان یزد را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت: تعطیلی یک هفته ای مدارس بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان و برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به کرونا گرفته شد و در این مدت، آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط استان در ۲ هفته آتی، نشست‌ها و جلسات ادارات لغو و برگزاری مراسم روضه خوانی در فضا‌های مسقف ممنوع و روضه خوانی‌های فضای باز نیز باید با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد پیگیری و مقابله با کرونای استان یزد با بیان اینکه سالن‌های سینما و نمایش نیز در ۲ هفته آتی تعطیل است، ادامه داد: کارمندان ادارات در طول حضور در اداره باید از ماسک استفاده کنند و رعایت این موضوع بر عهده مدیران ادارات است.

او تاکید کرد: ورود افرادی که ماسک ندارند، به ادارات ممنوع بوده و ارائه خدمات به آن‌ها مجاز نیست، همچنین از اتاق اصناف شهرستان‌ها انتظار می‌رود با هماهنگی فرمانداران بر فعالیت اصناف نظارت بیشتری در زمینه رعایت الزامات بهداشتی اعمال کنند.

بر اساس آخرین آمار ۳۲۱ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان یزد بستری هستند و به گفته مسولان ذیربط هر روز بر دامنه ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش کرونا ویروس تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از سی ان ان، در پی وقوع سیل ناگهانی ناشی از باران شدید در سراسر در عمان از روز یکشنبه تاکنون، ۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش کمیته ملی مدیریت اضطرار عمان، دولت عمان روز سه شنبه کار کارکنان و کارگران بخش دولتی و خصوصی را در ۵ استان مسندم، البوریمی، الظهیره و الدخیلیه به دلیل شرایط جوی به حالت تعلیق درآورد.
دولت به کارمندان اجازه داده است تا در صورت امکان از راه دور کار کنند.

بر اساس بیانیه روز دوشنبه، مقامات عمان به دلیل شرایط جوی ناپایدار پس از اعلام تعطیلی کلیه مدارس در۶ استان از جمله مسقط، اکنون در حال انجام «عملیات نجات» هستند.

پیش بینی می‌شود، در چند روز آینده در شمال شرق و شمال عمان بارندگی شدید آغاز شود.

کد خبر 844930 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل حوادث جهان عمان

دیگر خبرها

  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند