Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سریال های پاییزی نمایش خانگی که شامل قورباغه و گیسو یا عاشقانه 2 و سیاوش می شود زمان دقیقش مشخص شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این سریال ها بپردازیم و بررسی کنیم کدام یک ارزش دنبال کردن و حمایت دارد، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و بر روی لینک های مربوطه که از منبع دانلود فیلم زردفیلم هستند کلیک کنید
سریال های پاییزی نمایش خانگی که شامل قورباغه و گیسو یا عاشقانه 2 و سیاوش می شود زمان دقیقش مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این سریال ها بپردازیم و بررسی کنیم کدام یک ارزش دنبال کردن و حمایت دارد، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و بر روی لینک های مربوطه که از منبع دانلود فیلم زردفیلم هستند کلیک کنید
سریال قورباغه
قورباغه بی شک اتفاق عجیبی در نمایش خانگی را رقم می زند. این سریال که بازیگران بی همتا با کارگردان نمونه ساخته شده است میتواند رکورد بدون سابقه ای را برای خودش به ارمغان بیاورد. از جمله بازیگران این سریال میتوان به هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج، آناهیتا افشار و مهران غفوریان اشاره کرد.
هومن سیدی که اولین سریال نمایش خانگی خود را به عنوان قورباغه تجربه می کند این سریال که در ایران و تایلند فیلمبرداری شده است چهارمین همکاری اش را با نوید محمدزاده انجام می دهد. شابان دکر است فیلمبرداری این سریال در 15 قسمت تا پاییز ادامه دارد و پس از پایان فیلمبرداری در آبان ماه سال 99 منتشر خواهد شد. مذاکرات عوامل قورباغه با رسانه بسیار محبوب و خارجیه نت فلیکس خبر داده اند و گفته شده است در صورت انجام توافقات اولیه ممکن است شاهد پخش این سریال به شیوه همیشگی نت فلیکس مشهور باشیم و این مجموعه میتواند اولین ساخته ایرانی این شبکه اینترنتی باشد.
کارگردان : هومن سیدی
مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمانفر
آهنگساز: بامداد افشار
لوکیشن: ایران، تایلند
تهیه کننده: علی اسدزاده
طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویانپ
دانلود سریال قورباغه

سریال گیسو
گیسو در ادامه فصل اول عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در حال حاضر در مرحله تولید فصل دوم و سوم قرار دارد. گیسو جدیدترین سریال منوچهر هادی پس از پخش سریال نسبتا موفق دل است که در 17 قسمت مانند فصل اول تنظیم شده است. از بازیگران این سریال زیبا میتوان به محمدرضا گلزار, هومن سیدی, ساره بیات, حسین یاری, هانیه توسلی, مسعود رایگان, شمسی فضل الهی, علیرضا زمانی نسب و … اشاره کرد.
از حاشیه های مهم این سریال میتوان به جایگزینی مهناز افشار به هانیه توسلی اشاره کرد، مهناز افشار که با ترک ایران و ممنوع التصویر شدن توانایی بازیگری و ادامه ی این سریال را نداشت با هانیه توسلی جایگزین شد. فصل اول عاشقانه را میتوان از موفق ترین سریال های نمایش خانگی دانست که بسیاری از مخاطبان از دیدن و دنبال کردن آن راضی بودند. پس گیسو یا فصل دوم عاشقانه ازش دیدن دارد و پیشنهاد می شود این سریال را از دست ندهید.
تعداد قسمت ها : 17
تهیه کنندگان : هومن کبیری
نویسندگان : سعید جلالی, علیرضا کاظمی پور
دانلود سریال گیسو

سریال سیاوش
سیاوش با بازیگری امیر جعفری , رضا کیانیان , میلاد کی مرام و محیا دهقانی به تهیه کنندگی: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده نیز نام دیگر سریال پاییز امسال است که در حال آماده سازی برای پخش در شبکه نمایش خانگی می باشد. این سریال که جدیدترین مجموعه شرکت سرو رسانه پارسیان است و دومین بازی میلاد کی مرام پس از سریال ممنوعه حساب می شود. ممنوعه را که میتوان به عنوان اثری موفق در نمایش خانگی حساب کرد. برای دریافت این سریال به صورت رایگان و زمان پخش دقیق آن به لینک زیر در زردفیلم وارد شوید.
دانلود سریال سیاوش

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مهدی طارمی درباره اسپیکر معروف؛ عاشقانه‌ها با شجاع است!

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران در برنامه سال تحویل شبکه سه حضور پیدا کرد و مقابل محمدحسین میثاقی نشست.

در جام ملت‌های آسیا تصاویری از مهدی طارمی منتشر شده بود که با یک اسپیکر بزرگ از اتوبوس تیم ملی خارج می‌شد! او درباره گوش کردن به موسیقی و آهنگ‌هایی که در اردوی تیم ملی پخش می‌شود گفت: ما همه مدل آهنگ در اتوبوس تیم ملی گوش می‌کنیم و مهم حس و حال آن لحظه بازیکنان است. بعضی وقت‌ها علی بیرانوند آهنگ محلی و لری می‌گذارد یا آهنگ‌های عاشقانه را می‌دهیم شجاع خلیل زاده. آهنگ‌هایی که این‌جا نمی‌شود اسم‌شان را بیاورم هم با مهدی قایدی و سعید عزت‌اللهی است و من هم سعی می‌کنم موزیک جنوبی و بوشهری بگذارم.

او همچنین درباره مرتضی پورعلی‌گنجی گفت: مرتضی بیشتر کتاب می‌خواند و کتاب‌خوان تیم ملی او است؛ البته به تازگی به گوش کردن پادکست روی آورده...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش +تصاویر
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • تغییر چهره شدید هومن برق‌ نورد
  • عکس | لاغری شدید هومن برق‌نورد خبرساز شد؛ دلیل لاغری هومن برق نورد چیست؟
  • عکس| تصویری از تغییر چهره شدید هومن برق‌نورد
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»
  • افشاگری مهدی طارمی درباره اسپیکر معروف؛ عاشقانه‌ها با شجاع است!
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)