Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز از قصد خود برای اسکان ۲۰۰۰ یهودی اهل اتیوپی در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد با «آبی احمد» همتای اتیوپیایی خود گفت‌وگوی تلفنی داشته است.

به گزارش وبگاه شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، بنیامین نتانیاهو در این ارتباط تلفنی ضمن رایزنی با همتای اتیوپیایی خود درباره مسائل منطقه، گسترش همکاری‌های دوجانبه و کمک‌های تل‌آویو به اتیوپی، بر «پایبندیش به ادامه مهاجرت یهودیان به اسرائیل» تأکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده که نتانیاهو به «آبی» اطلاع داده است که بنا دارد ۲۰۰۰ یهودی از ساکنان آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی و شهر «گوندار» (شمال) را فورا در فلسطین اشغالی اسکان دهد.

آی۲۴ همچنین گزارش داد که نخست‌وزیر اتیوپی اعلام کرده است که با این اقدام مخالفتی ندارد و گفته که این اقدام بیانگر ارتباط ویژه میان دو طرف است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که دو طرف در این ارتباط تلفنی درباره همکاری در زمینه کشاورزی بحث و تبادل و نظر کرده‌اند.

در همین ارتباط، نهاد موسوم به دیوان نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که قرار است ۳۷۰ میلیون شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) از بودجه این رژیم را به اسکان یهودیان اهل اتیوپی اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو بافت جمعیتی فلسطین نابودی اسراییل آبی احمد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد

به گزارش جماران؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی «اکس» خواستار یکپارچگی جامعه بین‌الملل علیه ایران شد. 

 وی بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که ناقض قوانین بین‌الملل است، طی یاوه‌سرایی‌هایی مدعی شد: «جامعه بین‌الملل در برابر این تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد».

 نتانیاهو در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «ایران به طور مستقیم و از طریق نیروهای نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تجاوزکارانه تمام‌عیار است که نه تنها اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می‌کند».

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند