Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ساخت فیلم «رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی منتظر دریافت مجوز برای ورود به هنگ کنگ یا کشور جایگزین هستند تا فیلم را به اتمام برسانند درحالیکه پس از چندماه هنوز این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا عمده فیلم‌های سینمایی در وضعیت معلقی باقی مانده‌اند؛ به طوری‌که حتی فیلمسازانی که فیلم‌هایشان را از چندی پیش کلید زده‌اند با احتیاط دوچندان و طی بازه زمانی بیشتری مشغول کارند و برخی نیز به اجبار ادامه تولید را متوقف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی از پروژه‌هایی سینمایی است که سه ماه پیش کلید خورد و به رغم فیلمبرداری بخش‌های زیادی از فیلمنامه اما هنوز هم نتوانسته به پایان برسد.

این فیلم در دو بخش ایران و نیز خارج از کشور روایت خواهد شد که طی دو ماه اخیر پرونده سکانس‌های داخلی بسته شده اما گروه همچنان در تلاش است قسمت‌های باقی مانده را در صورت دریافت مجوز برای ورود به هنگ کنگ یا تایلند، در آنجا جلوی دوربین ببرند. با این حال تاکنون مجوزهای لازم صادر نشده و عوامل نتوانسته‌اند این پروژه را به سرانجام برسانند.

«رقصنده» با نام قبلی «قاتل بروسلی» از حضور امیر جعفری و امین حیایی بهره می‌برد که نزدیک به 80 درصد از آن ضبط شده و باید دید 20 درصد باقی‌مانده چه زمانی و در کدام کشور به انتها خواهد رسید. امیرحسین رستمی، مرتضی رحیمی و ریحانه پارسا از دیگر بازیگران این این اثر هستند.

«رقصنده» فیلم کمدی با محوریت موضوع پناهندگی است که تهیه‌کنندگی آن را مرتضی شایسته برعهده دارد و با مشارکت کمپانی p.s.f تولید می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران فیلمسازی بهمن گودرزی فیلم قاتل بروسلی فیلم رقصنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: خدمات دولتی برای آن دسته از صاحبان مجوز که تا ۲۶ اردیبهشت مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت نکرده باشند به تدریج قطع می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید امیر سیاح با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم تا ۲۵ اردیبهشت یک میلیون و ۶۰۰ هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از ۲ میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار درباره صدور مجوز به واسطه نبودن امکان صدور آن از طریق درگاه ملی مجوزها گفت: تعداد مجوزهای کاغذی که هنوز به صورت کاغذی صادر می‌شود و در درگاه نیست بسیار کم است. برای آنها تسهیلاتی قائل می‌شویم؛ اما لازم است صادرکنندگان چنین مجوزهایی زودتر به درگاه متصل شوند. اما تا آن زمان این امکان مهیا می‌شود که صاحبان چنین مجوزهایی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه برای صدور تبدیل مجوزها، بر اساس قانون از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فردی که شناسه یکتا ندارد به منزله بدون مجوز است؛ اما با خشونت و تندی برخورد نمی‌کنیم بلکه کاری می‌کنیم تا در فرصت باقی مانده همه وارد درگاه شوند و درصد کمی را که باقی مانده‌اند با آرامش و ارسال پیامک به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا دعوت می‌نماییم. فردی که بخواهد خارج از کنترل و نظارت حکومتی و به صورت زیرزمینی کار کند، به تدریج خدمات دولتی وی قطع می‌شود.

سیاح گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح برای فعال اقتصادی این است که می‌تواند بدون حضور و ۲۴ساعته از خدمات دولتی بهره‌مند شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد