Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند براین باور است که مسی و رونالدو همچنان شانس رسیدن به توپ طلا را دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یک طلا پیاپی به تناوب توپ طلا را به دست آوردند.

در یکی دو فصل اخیر به ویژه بعد از جدایی رونالدو از رئال مادرید با افت محسوس این بازیکن پرتغالی و مسی مواجه شده ایم و افت این دوبازیکن باعث شده است تا از یک طرف تیم های آنها از جام قهرمانی در لیگ قهرمانان به دور بمانند و از طرف دیگر هم بسیاری از پایان دوران این دو بازیکن بزرگ سخن به میان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلارنس سیدورف، ستاره سابق هلند که سابقه حضور در تیم های بزرگی اروپایی را دارد چنین نظری ندارد.

او گفت: من براین باور هستم که مسی و رونالدو همچنان در سطح بالایی هستند و شایسته کسب توپ طلا هستند. آنها همچنان با انگیزه بالا بازی می کنند. مسی و رونالدو در ۱۲-۱۳ سال اخیر درخشیده اند و در سطح بالایی بازی کرده اند.

سیدورف ادامه داد: تعداد کمی از بازیکنان هستند که می توانند برای چندین سال در یک سطح بازی کنند. نیمار فصل خوبی را تجربه کرد. کی وین دی برون هم در خط میانی بسیار خوب بود و هازارد هم می توانند در رئال بدرخشد اگر آسیب دیدگی دست بردار او شود. البته بازیکنان دیگری مثل محمد صلاح، سادیو مانه و لواندوفسکی و حتی کوتینیو هم هستند که می توانند به توپ طلا برسند.

او در پایان گفت: شما نگاه کنید به بازیکنانی که بیشترین ثبات را داشته اند. قطعا مسی و رونالدو در صدر این بازیکنان هستند. آنها می توانند بازهم توپ طلا را به دست آورند و بهترین شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی مسی و رونالدو توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس

 النصر خود را برای دیدار با الفیحا در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان آماده می‌کند، اما این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که کریستیانو رونالدو پس از اخراج در دیدار با الهلال در سوپرجام عربستان با محرومیت مواجه شده و این دیدار را از دست بدهد.

در این شرایط تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از رونالدو منتشر کردند که در آن به نظر می‌رسید این بازیکن با ریش بلند در تمرین حاضر شده است؛ ظاهری پیش از این هیچوقت با آن دیده نشده و برایش عادی نیست.

با این حال ساعاتی بعد کریستیانو رونالدو با ایجاد یک کانال اینستاگرام، یک تصویر از خود منتشر کرد تا مشخص شود عکس‌هایی که از او منتشر شده، واقعی نیست.

موضوع ریش گذاشتن کریستیانو رونالدو سال‌ها قبل هم توجهات را به خود جلب کرده بود. در آن زمان برخی فکر می‌کردند رونالدو نمی‌تواند مانند سایر مردان مو‌های صورتش را رشد دهد، اما فوق ستاره پرتغالی بعد‌ها نشان داد که علاقه‌ای به ربش ندارد.

رونالدو پیش از این به دلیل شرط بندی با ریکاردو کوارشما، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بخشی از ریش خود را بلند کرده بود.

رونالدو در آن زمان در مورد ریش خود گفت: ما در استخر بودیم و من ریش خود را می‌تراشیدم و به او گفتم که اگر به اسپانیا گل بزنم، تا پایان جام ریشم را نمی‌تراشم. البته ریش برای من خوش شانسی به همراه داشت و به اسپانیا و مراکش هم گل زدم، بنابراین آن را حفظ خواهم کرد.

این اولین و تنها بار بود که تصویر کریستیانو رونالدو با ریش ثبت شد و پس از آن او دیگر هیچوقت با چنین استایلی دیده نشد. 

 

منبع: ورزش سه 

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • رونالدو محروم شد
  • تقابل دیدنی کلارنس سیدورف و ادگار داویدز / فیلم
  • پلی به گذشته؛ گل زیبای رونالدو نازاریو در چمن وحشتناک ورزشگاه شهر مسکو (14 آوریل 1998) / فیلم
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!