Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف جعل بیمه نامه‌های خودرو و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور، ضمن اعلام این خبر گفت: در پی نیابت قضایی مبنی بر جعل یک فقره بیمه نامه خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی یکی از شهر‌های شمالی استان کرمان در حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه سواری را متوقف و پس از بازبینی مدارک وی مشخص می‌شود، بیمه نامه وی جعلی و فاقد اصالت است.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: راننده خودرو در خصوص نحوه تهیه بیمه نامه جعلی، اعلام می‌کند به تازگی خودرو را با تمامی مدارک خریداری کرده و از جعلی بودن بیمه نامه اطلاعی ندارد.

او بیان داشت: با وصول پرونده به پلیس، کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی، یک خانم را که نمایندگی یک شرکت بیمه گذار را در اختیار داشته و به علت تخلفات عدیده از جمله ارائه بیمه نامه فاقد اعتبار و جعلی مجوز نمایندگی وی باطل شده بودT شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در خصوص شگرد متهم افزود: نام برده در اعترافات خود بیان کرده با وجود اینکه دفتر نمایندگی بیمه وی ابطال شده بوده، فعالیت خود را ادامه داده و با جعل بیمه نامه‌ها اقدام به صدور بیمه نامه برای خودرو‌ها به مبلغ ۲ میلیارد ریال کرده است.

او گفت: با اعتراف متهم، ۲ نفر از همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسن‌پور از همشهریان عزیز خواست: در هنگام بیمه خودرو خود به مراکز مطمئن و معتبر مراجعه کنند و با عمل به هشدار‌های پلیس، فرصت ارتکاب جرم را از تبهکاران سلب و خطرات متوجه خود را از بین ببرید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی دستگیری آگاهی جاعلان بیمه نامه های خودرو رئیس پلیس آگاهی کرمان بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

شعبه شرق تهران از امروز میزبان خسارت دیدگان است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان محترم بیمه البرز و کاهش زمان مراجعه به شعب پرداخت خسارت، ساکنان شرق تهران می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۷ فروردین جهت انجام امور مربوط به ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو به شعبه شرق تهران واقع در خیابان دماوند مراجعه نمایند.

در حال حاضر ۳ شعبه شرق، نمونه و خرمشهر بیمه البرز بترتیب در شرق، غرب و مرکز شهر تهران، کار ارزیابی وپرداخت خسارت بدنه خودرو را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، شعبه مجازی بیمه البرز نیز با معرفی برنامه کاربردی یاقوت البرز، بصورت آنلاین ثبت و پرداخت خسارت بدنه خودرو را پشتیبانی می‌کند و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن از این خدمت نوین بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل