Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسون جانبازان و معلولین گفت: هفته جاری جلسه ای را با رییس انجمن دوومیدانی و کمیته داوران بر گزار خواهیم کرد و اگر احساس کنیم حقی از ورزشکاران دوومیدانی کار در مرحله اول رکوردگیری پایمال شده، رسیدگی خواهد شد.

سید شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا درباره مشکلات و نقطه نظرات برخی از دوومیدانی کاران نسبت به عملکرد بهمن رضایی در خصوص انتخاب ورزشکاران در مرحله اول رکوردگیری اظهار کرد: در این خصوص نامه هایی را از برخی ورزشکاران دوومیدانی کار نسبت به عملکردشان در مرحله اول رکوردگیری دریافت کردیم که به منظور رسیدگی به نقطه نظرات و مشکلات ورزشکاران دوومیدانی کار قرار است در هفته جاری جلسه ای را با حضور رییس انجمن دوومیدانی، کمیته داوران و  بخش تخصصی و فنی فدراسیون داشته باشیم و نتایج ورزشکاران را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر احساس کنیم حقی پایمال شده است، نتایج با رعایت تمام قوانین و مقررات تجدید نظر و بررسی های لازم انجام خواهد شد.

اسبقیان تصریح کرد: سیاست فدراسیون هماهنگ و منطبق با سیاست کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان است و ما آن چیزی را که در هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک مصوب شده است، ملاک عمل قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری مسابقات بعد از ماه ها تعطیلی اردوها ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی در بین ورزشکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی بود، در مرحله اول رکوردگیری نیز بیش از ۴۲ ورزشکار حضور داشتند و تلاش فدراسیون این بود که مسابقات با رعایت عدالت برگزار شود. به هر صورت اگر نقطه نظراتی نیز وجود داشته باشد، نتایج طبق مدارک و مستندات رسیدگی می شود.

وی خاطرنشان کرد: رشته تخصصی خود من دوومیدانی است و سالها به عنوان ورزشکار و مربی در مسابقات مختلف فدراسیون دوومیدانی شرکت کردم و حتی سالها به عنوان مربی ورزشکاران دوومیدانی جانبازان و معلولان استان اردبیل فعالیت می کردم و نسبت به دوومیدانی کاران معلول شناخت کامل دارم. بنابراین دوستان مطمئن باشند که اگر موضوعی مطرح باشد تخخصی بررسی می شود تا حقی پایمال نشود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات ایجاد انگیزه بین ورزشکاران دوومیدانی کار در شرایطی است که بیماری کرونا را تحمل می کنیم و این مساله کار را سخت و پیچیده می کند.

اسبقیان با بیان این که اولویت اصلی ما حفظ سلامتی و ایمنی ورزشکاران است، گفت: در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، آن چیزی را که رییس کمیته ملی پارالمپیک مدنظر داشتند حفظ سلامتی ورزشکاران بود، اگر احساس کنیم با برگزاری مسابقات و اردوها سلامتی ورزشکاران به خطر می افتد،  در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات سخت گیرانه تر عمل خواهیم کرد. زیرا سلامتی ورزشکاران از کسب مدال طلا برای ما مهم تر است و دوست نداریم با برگزاری مسابقات و اردوها، خانواده ها را عزادار کنیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین در خصوص انتقاد برخی از دوومیدانی کاران پارالمپیکی نسبت به عملکرد بهمن رضایی افزود: رضایی در کنار سایر مربیان و زحمتکشان دوومیدانی نقش زیادی در قهرمانی و کسب مدال و افتخار آفرینی برای کشور داشته و رشته تخصصی او دوومیدانی و از پیشکسوتان این رشته است و تخصص کافی در این رشته دارد.  به هر صورت اگر احساس کنیم حقی از کسی پایمال شده پس از صحبت با ورزشکاران و مربیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در جایی که نیاز به تذکر و اصلاح باشد، این کار را انجام خواهیم داد.

وی در پایان همچنین درباره مهاجرت برخی از دوومیدانی کاران معلول به سایر کشورها نیز گفت: آن چه را که می دانم، تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی دست به دست هم دادند تا مشکلاتی را برای تمام حوزه ها ایجاد کند در چنین شرایطی باید   با مسوولین هم دل و همراه باشیم. بدون شک همراهی مردم، مسوولان و ورزشکاران در چنین شرایط بحرانی سبب می شود تا تمام مشکلات حل و فصل شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون جانبازان و معلولان ورزشکاران دوومیدانی کار مرحله اول رکوردگیری کمیته ملی پارالمپیک دوومیدانی کاران برگزاری مسابقات اگر احساس کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند