Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر ساختار ستاد امربه‌معروف اظهار کرد: ستاد امربه‌معروف باید زمینه‌ها و بسترهای گسترش فرهنگ امربه‌معروف را فراهم کند.

وی افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر باید مردمی شود و نباید آن را فقط مختصر به حجاب و بزه‌های اخلاقی بکنیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: دایره امربه‌معروف بسیار گسترده است و مسائلی همچون کارخانه‌های هفت‌تپه و… جلوه‌های اصلی امربه‌معروف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ساختار ستاد امربه‌معروف کاملاً تغیر کرده و رویکرد اصلی آن باید به سمت مطالبه گری برود و از مسؤولین و حاکمان نیز شروع بشود.

کاظمی با بیان اینکه متأسفانه ما امربه‌معروف و نهی از منکر را به یک موضوع حداقلی خلاصه کردیم، گفت: تغییر این رویه و رویکرد ذهنی از امربه‌معروف محور اصلی کار ستاد امربه‌معروف در ساختار جدید است.

کاظمی اضافه کرد: ورود به فعالیت‌های اجتماعی، رسانه‌ای و فرهنگی در دستور کار اصلی ستاد قرار گرفته و باید به سمت آن حرکت کنیم.

وی بیان کرد: مسائلی همچون محیط‌زیست در امربه‌معروف مغفول مانده این در حالی است که مقام معظم رهبری یکی از حوزه‌های اصلی امربه‌معروف را همین حوزه محیط‌زیست می‌دانند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه مطالبه گری و فعالیت‌های اجتماعی گروه‌های جهادی علاقه‌مند را دعوت کردیم و همکاری با آن‌ها در حوزه‌های تخصصی و پشتیبانی قانونی در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: مطالبه گری در یک ساختار مشخص و منطقی با شکل‌گیری گروه‌های جهادی و حمایت از این گروه‌ها با یک تنوع موضوعی در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: فعال شدن در حوزه رسانه‌ای و آموزشی بر بستر رسانه و فضای مجازی و صداوسیما نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: تمرکز خوبی در حوزه رسانه و تولید محتوای چندرسانه‌ای پیدا کرده و تصمیم داریم بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم.

کد خبر 5044240

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری عباس کاظمی امر به معروف و نهي از منكر قزوین رسانه های گروهی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه امربه معروف و نهی از منکر معروف و نهی از منکر ستاد امربه معروف دستور کار مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به فرسودگی سینما آزادی و تجهیزات آن گفت : آخرین بروز رسانی این سینما ۲۰ سال پیش انجام شده و تمام تجهیزات و امکانات آن عملا فرسوده شده است.

وی افزود: جدای از فرسودگی، دیوارپوش‌های این سینما از موکت است و اگر کوچکترین بخشی از آن آتش بگیرد، بلافاصله کل سینما دچار حریق می‌شود و با توجه به اینکه متاسفانه برخی افراد در سینما سیگار استعمال می‌کنند، این خطر همواره محتمل است.

آزادی گفت: متاسفانه سینما سیستم اعلام و اطفای حریق هم ندارد و اگر خدای نکرده آتش سوزی رخ دهد، باید منتظر فاجعه باشیم.

وی با اشاره به هزینه بالای نوسازی این سینما، گفت: حوزه هنری اعتباری برای این کار ندارد و از طرفی هزینه‌های نوسازی هم بالاست و نیاز است که مسئولین ارشاد و مسئولین استان در این زمینه پای کار بیایند.

آزادی گفت: همین حالا برای نوسازی هر صندلی سینما حداقل شش تا هفت میلیون تومان نیاز است و با توجه به وجود حدود ۵۴۰ صندلی در سینما آزادی، حدود چهار میلیارد تومان فقط برای نوسازی صندلی‌ها نیاز داریم.

وی افزود: برای دیوار‌های سینما هم باید از دیوارپوش‌های ضدحریق استفاده شود و با توجه به نیاز سینما به سیستم اعلام و اطفای حریق در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام این کار‌ها و نوسازی سینما نیاز است.

آزادی گفت: اگر این ۱۰ میلیارد تومان تامین شود، ظرف شش ماه کار نوسازی سینما انجام می‌گیرد.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه این اعتبار در میان اعتبارات عمرانی استان بسیار ناچیز است، گفت: سینما آزادی بزرگترین سالن سینمایی استان را دارد و از طرفی یکی از سه سینمایی است که ما در کل استان داریم و نیاز است که مسئولین برای نوسازی آن چاره اندیشی کنند.

آزادی گفت: هنوز اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی وعده داده شده از سوی مسئولان، به دست ما نرسیده است. هرچند ۶۰۰ میلیون تومان سال‌های قبل قطعا با قیمت‌های امروزی خیلی بیشتر می‌شود، اما ما به همان ۶۰۰ میلیون تومان هم قانعیم.

رییس حوزه هنری استان گفت: در حال حاضر منبع اعتباری خاصی برای نوسازی سینما آزادی وجود ندارد و تنها چشم امیدمان به سازمان سینمایی کشور و مسئولین استان و بویژه مسئولین ارشاد است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را صادر کرد