Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کرمان با بیان اینکه شهرداری کرمان بدهی به قرارگاه سازندگی خاتم ندارد گفت: تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر کرمان دهه فجر افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال پروژه‌های عمرانی و حمل و نقل بسیاری در برنامه شهرداری کرمان است اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری کرمان در ارتباط با پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح شهر کرمان هیچ بدهی به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) پیمانکار این پروژه‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو پروژه تکمیل رینگ پیرامون شهر کرمان و آسفالت معابر شهری در اولویت برنامه‌های شهرداری کرمان قرار دارد تصریح کرد: اولویت پروژه‌های شهری را شورای شهر تعیین می‌کند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسید افزود: اجرای رمپ این تقاطع غیرهمسطح بعد از سردرب دانشکده فنی شروع می‌شود و قرار نیست که این سردرب تخریب شده و یا خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان در اولویت‌های شورای شهر و مورد تاکید شهرداری کرمان است ادامه داد: در این راستا اجرای یک میلیون و 830 هزار متر مربع آسفالت در برنامه است و امیدواریم که با انعقاد تفاهمنامه با پیمانکار جدید این میزان به بیش از 2 میلیون مربع نیز برسد.

عالم‌زاده به خرید 20 دستگاه اتوبوس جدید در سال جاری برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمان اشاره کرد و افزود: علاوه بر 25 دستگاه اتوبوسی که در سال گذشته نوسازی آن انجام شده بود 20 دستگاه نیز امسال نوسازی می‌شود.

وی به پویش هر هفته یک افتتاح شهر داری کرمان اشاره کرد و گفت: این پویش تا کنون 15 ایستگاه خود را طی کرده و 20 بوستان منطقه‌ای تا پایان سال به شهر کرمان اضافه می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه ساماندهی آب‌های سطحی کرمان بیان کرد: مطالعات این طرح رو به اتمام است و بخشی از عملیات عمرانی آن امسال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پیاده راه شدن میدان تاریخی ارگ کرمان نیز با مشکلاتی مواجه بوده که خوشبختانه حل شده است گفت: مناقصه پیاده راه شدن میدان ارگ کرمان این هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر استان کرمان دهه فجر استان کرمان تقاطع غیرهمسطح شهرداری کرمان شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش قدس خراسان به نقل از شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: مبلغ ۷هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال ارزش‌افزوده مربوط به سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی و با تعامل مشترک با اداره امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی مسترد شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین مدارک و مستندات استرداد ارزش‌افزوده مرتبط با سال ۱۴۰۱ نیز به سازمان امور مالیاتی ارائه‌شده و اکنون این اسناد و مدارک در حال رسیدگی است.

وی افزود: در حسابرسی‌های انجام‌شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی، بدهی شهرداری بابت ۱۰ سال گذشته، مبلغ پنج هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال اعلام شد که با تنظیم لایحه از سوی اداره کل امور مالی شهرداری، مبلغ ۹۱۷ میلیارد ریال در هیئت بدوی از بدهی اولیه کسر شد.

زوکی‌نژاد گفت: همچنین با پیگیری انجام‌شده و ارائه لایحه برای هیأت تجدیدنظر و برگزاری ۵۷ جلسه در مدت ۲۳ ماه با کارشناسان اداره کل تأمین اجتماعی و ارائه اسناد و مدارک و توجیه کارشناسان تأمین اجتماعی، طبق رأی هیأت تجدیدنظر، مبلغ ۴هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال از بدهی کسر و مجموع بدهی شهرداری در حوزه بیمه به ۹۲۰ میلیارد ریال کاهش پیدا کرد.
 

دیگر خبرها

  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان