Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@20:35:13 GMT

جدایی چشمی و سر بی‌کلاه استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۳۳۵۵

جدایی چشمی و سر بی‌کلاه استقلال

ماجرای حضور روزبه چشمی در باشگاه‌ أم صلال قطر یکی از سؤال برانگیزترین اتفاقات ممکن برای هواداران استقلال بود تا این پرسش به وجود بیاید چگونه روزبه چشمی که هنوز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده بود با نمایندگان قطری به توافق رسید؟

سینا حسینی/

ماجرای حضور روزبه چشمی در باشگاه‌ أم صلال قطر یکی از سؤال برانگیزترین اتفاقات ممکن برای هواداران استقلال بود تا این پرسش به وجود بیاید چگونه روزبه چشمی که هنوز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده بود با نمایندگان قطری به توافق رسید؟

*متن ضعیف قرارداد

ریشه‌یابی این اتفاق غیرمنتظره این حقیقت را به اثبات می‌رساند که مسئولان سابق استقلال بدون رعایت اصول حرفه‌ای با این بازیکن وارد مذاکره شدند و باوجود پیشنهاد بسیار سنگین مدیرعامل برکنارشده نتوانستند وی را متقاعد کنند در ترکیب استقلال باقی بماند به همین دلیل چشمی با استفاده از ضعف متون قراردادش استقلالی‌ها را شوکه کرد و بدون پرداخت یک ریال از استقلال جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد استقلالی‌ها قرار بود با روزبه چشمی قراردادی دوساله امضا کنند تا او همانند فصل نوزدهم در خدمت استقلال باقی بماند، اما اتفاقاتی افتاد که معادلات به‌هم خورد.

*پیشنهاد نجومی

شنیده می‌شود در مذاکرات اولیه مسئولان باشگاه روزبه چشمی می‌پذیرد که با دریافت رقم 4 میلیارد تومان بابت فصل بیستم و مبلغ 5 میلیارد تومان بابت فصل بیستم و یکم در مجموع با قراردادی به مبلغ 9 میلیارد تومان با استقلال قرارداد امضا کند. اما پیش از امضای قرارداد مدیرعامل با اصرار فراوان از مسئولان باشگاه می‌خواهد اجازه دهند طرفین در جلسه‌ای دو نفره به صورت خصوصی با هم صحبت کنند. پس از اتمام این جلسه اتفاق عجیبی رخ می‌دهد که مسئولان باشگاه از فرط تعجب هیچ حرفی نمی‌توانند بیان کنند. گفته می‌شود در این ملاقات توافق 9 میلیاردی بابت دو فصل خیلی زود نقش برآب می‌شود و چشمی با مبلغ نجومی زیر برگه قراردادش را امضا می‌کند.

*بند جدایی

اوج فاجعه اما زمانی است که در قرارداد جدید عنوان می‌شود وی اگر با پیشنهاد خارجی روبه‌رو شد می‌تواند بدون پرداخت مبلغ به عنوان هزینه صدور رضایت‌نامه از استقلال جدا شود! این اتفاق با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه می‌شود اما به اصرار سعادتمند این قرارداد با تغییرات جدید آماده می‌شود و طرفین زیر برگه قرارداد را امضا می‌کنند تا همه چیز به سود روزبه چشمی به پایان برسد و سر استقلال از این معرکه عجیب بی‌کلاه باقی بماند.

*پنجره بسته

البته نکته امیدوارکننده اینجاست که این قراردادها به دلیل مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه هنوز به ثبت نرسیده و به احتمال فراوان با تغییر در حوزه مدیریت قطعاً با تغییرات اساسی و عمده روبه‌رو خواهد شد، چون حساسیت فراوانی روی این قراردادها وجود دارد و دستگاه‌های نظارتی به نحوه افزایش این قراردادها به شدت ایراد وارد کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی مسئولان باشگاه روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است