Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استون ویلا انگیزه بالایی برای ادامه دادن به فرم خوب خود در مسابقات ملی دارد. 

جک گریلیش ضمن استقبال کردن از مقایسه خود با پل گاسکوئین، هدفش را رسیدن به جایگاهی ثابت در ترکیب تیم ملی انگلیس عنوان کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، گریلیش که ماه گذشته پس از انتظاری طولانی مدت اولین بازی ملی خود را مقابل دانمارک برای سه شیرها انجام داد، در جریان برد 3-0 پنجشنبه گذشته انگلیس مقابل ولز هم خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو مک لارن به تازگی به شباهت های میان این بازیکن 25 ساله و گاسکوئین که در دهه 90 یکی از ستاره های سه شیرها بود اشاره کرد. خود گریلیش در واکنش به این مقایسه به گاردین گفته است:

دوست دارم مثل گازا باشم. او از بازی خودش لذت می برد و این همان هدفی است که من در سر دارم. یکی از بزرگ ترین تعریف و تمجیدهایی که می توان از یک فوتبالیست کرد این است که بگویید تماشای بازی او شما را خوشحال می کند. 

گریلیش در مورد اهدافش در تیم ملی گفت:

همه می دانند یکی از اهداف بلند مدت من رسیدن به ترکیب تیم ملی انگلیس و بازی کردن برای کشورم بود. حالا که به اینجا رسیده ام، می خواهم جایگاهم را محکم کنم. انگیزه بالایی برای رسیدن به اینجا داشتم. تیم ما در کناره های زمین کیفیت خیلی خوبی دارد و رسیدن به آن پست ها آسان نخواهد بود. من احترام زیادی برای آن بازیکنان و آمار و ارقام شان قائل هستم. اما باید به توانایی های خودم هم احترام بگذارم. طی دو-سه سال گذشته، نصف بازی های من به عنوان وینگر و باقی آن ها در پست شماره 8 یا 10 بوده است. کاملا مطمئنم که می توانم در هر دو پست بازی کنم و می دانم که سرمربی هم از این قضیه اطلاع دارد.  

همچنین بخوانید:

میکا ریچاردز: برای گریلیش خوشحال هستم؛ نمی دانم آیا ماندن در استون ویلا تصمیم درستی بود یا نه منچستریونایتد موفق به جذب هیچ یک از بازیکنان مدنظر سولسشر نشده است / ESPN 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی مقابل افغانستان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود.

او ادامه داد: حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم ایران از آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

شمسایی در خصوص تیم ملی افغانستان هم گفت: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم