Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: بالاخره تمرینات و بازیهای دوستانه استارت خورد، کادر فنی پس از مدتها بازیکنان را ارزیابی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت تیم برد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا سنگ‌سیفدی، عضو تیم ملی فوتسال گفت: بعد از یک سال وقفه و نداشتن بازی بین‌المللی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بالخره تمرینات و بازی‌های دوستانه استارت خورد که بدون شک برگزاری این نوع مسابقات، به روند رشد و موفقیت تیم کمک بسزایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باین کرد: برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی قبل از شروع جام ملت‌ها ها به ما کمک بسزایی می‌کند تا به هماهنگی لازم برسیم. حضور در جام ملت‌ها بدون بازی تدارکاتی بسیار سخت است.

سنگ‌سفیدی ادامه داد: برگزاری این بازی نیاز بود چرا که کادر فنی پس از مدت‌ها بازیکنان را ارزیابی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت تیم برد.

وی افزود: در بازی اول دو تیم بعد از چند وقت به میدان آمدند و در واقع در مسابقه اول آنطور که باید از بازی فوتسال لذت نبردیم و شاهد نمایش فوتسال حرفه‌ای نبودیم. اما در بازی دوم، دو تیم هماهنگ‌تر شدند و رقابت پایاپایی را شاهد بودیم. ما از تجربیاتمان استفاده کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

سنگ‌سفیدی در پایان گفت: در مسابقه دوم، در ظرف یک دقیقه ۲ گل خوردیم و با درایت و تجربه کادر فنی، توانستیم به بازی برگردیم و گل‌های خورده را جبران کنیم و در نهایت پیروز میدان شویم.

بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال بعد از برد مقابل ازبکستان

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فدراسیون فوتبال محمدرضا سنگ سفیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال محمدرضا سنگ سفیدی سنگ سفیدی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • فوتسال ایران بازیکنان باارزشی دارد/ نبود طیبی مشکلی ایجاد نمی‌کند
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر نهایی تیم ملی سخت‌ترین کار برای من بود
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه