Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:43:07 GMT

درباره اسکو و خط هافبک تیم ملی؛ ایده‌های چپ‌گرا !

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۵۷۵۱

درباره اسکو و خط هافبک تیم ملی؛ ایده‌های چپ‌گرا !

تیم ملی ایران در اولین دیدار تحت هدایت دراگان اسکوچیچ توانست تیم ملی ازبکستان را شکست دهد.

پیروزی برابر ازبکستان در تاشکند شروع درخشانی از اسکوچیچ همراه تیم ملی بود تا برای دیدارهای رسمی آینده و جاده ناهموار صعود به مرحله مقدماتی جام جهانی مقداری خوشبین‌تر شویم. سرمربی کروات تیم ملی در این دیدار با توجه به مصدومیت بعضی بازیکنان و همچنین درخشش بعضی دیگر در رقابت های اخیر، ترکیب تیم ملی را دستخوش تغییراتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


اسکو برخلاف ویلموتس که با ترکیب 3-3-4 به مصاف حریفان می رفت خط هافبک تیمش را با 4 هافبک چینش کرد تا کمربند میانی را مستحکم‌تر کند. همچنین از آخرین دیدار ویلموتس با تیم ملی ، تنها احمد نوراللهی دستخوش تغییر نشده بود و مابقی نفرات دگرگون شده بودند. نکته جالب اما حضور همزمان سه هافبک چپ پا در خط میانی تیم ملی بود که اتفاقی جدید در تیم ملی بود. احسان حاج صفی در مرکز خط میانی به عنوان کاپیتان تیم در کنار احمد نوراللهی حضور یافت و وحید امیری و علی قلی زاده نیز به ترتیب در سمت چپ و راست خط میانی توپ زدند. این در حالی بود که در دیدار ایران با عراق تحت هدایت ویلموتس، در خط جلویی تیم ملی، هیچ بازیکن چپ پایی در میدان حضور نداشت و نوراللهی ، ابراهیمی، شجاعی و محبی همگی بازیکنان راست پا بودند.  


در دیدار برابر ازبکستان و در خط هافبک تیم ملی قلی زاده با دریبل ها و پاس های خود بهترین بازیکن میدان بود که در اواسط نیمه دوم جای خود را به قدوس داد. به نظر می رسد تنها مشکل خط هافبک تیم ملی در برابر ازبک ها عدم حضور یک هافبک بازیساز و ضعف در این نقطه از زمین بود که شاید حضور قدوس در میانه میدان بتواند این ضعف را نیز پوشش دهد. باید دید در دیدارهای آینده آیا اسکوچیچ قدوس را به جای یکی از هافبک های مرکزی بازی خواهد داد و اینکه آیا خط میانی تیم ملی یک دست به بازیکنان چپ پا سپرده خواهد شد یا خیر؟!

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی خط هافبک تیم خط میانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر