Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور در نشست مسکن کارگری قزوین اظهار داشت: هر کاری که برای مسکن دار شدن کارگران در استان بتوان انجام داد، از آن دریغ و مضایقه نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر نیز ضروری است و ما باید تا جایی که توان داریم در خدمت این اقشار باشیم و قولی که برای کمک به خانه دار شدن این خانواده ها داده ایم نیز در همین راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه هم جامعه کارگری و هم مددجویان بهزیستی مورد حمایت دولت قرار دارند و حق دارند که صاحب مسکن ارزان قیمت شوند،افزود: اداره کل بهزیستی و اتاق تعاون به ترتیب برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان و کارگران متقاضی در اختیار گرفتن ۲ طرح نیمه تمام مسکن مهر در شهرک مهرگان هستند که با توجه به اینکه از گذشته به مجموعه بهزیستی و خانواده های دارای 2 معلول قول مساعد و تعهد اخلاقی در خصوص مسکن داده بودیم، 2 بلوک نیمه ساخت به طور مشروط و در صورت معرفی سرمایه گذار با اهلیت و انعقاد قرارداد با بانک مسکن تا پایان آذر ماه امسال به بهزیستی تحویل داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: بلوک های باقی مانده نیز به صورت مشروط و در صورت معرفی سرمایه گذار و انعقاد با بانک مسکن در اختیار اتاق تعاون قرار می گیرد تا صرف تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی به اتحادیه های کارگری و متقاضیان شود.

جمالی پور با بیان اینکه اگر بهزیستی و اتاق تعاون به تعهدات خود تا پایان آذر ماه برای تعیین تکلیف و در اختیار گرفتن این طرح ها عمل نکنند، تصمیم دیگری گرفته خواهد شد بنابراین اداره کل بهزیستی باید تکلیف خود را با خیری که برای ساخت و تکمیل این واحدها اعلام آمادگی کند تکلیف خود را هرچه زودتر و تا قبل از موعد اعلام شده مشخص کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه هم بهزیستی و هم اتاق تعاون باید جدول کاری خود را برای پیشبرد طرح هایی که متقاضی ساخت و تحویل آن هستند را به استانداری ارایه دهند، خاطرنشان کرد: ساخت مسکن برای مددجویان دارای فرزند معلول تحت پوشش بهزیستی باید از سوی یک پیمانکار شناسنامه دار و دارای توان مالی دنبال و پیگیری شود تا شاهد تعلل کار نباشیم و بتوان این طرح تا سال آینده تکمیل و در اختیار خانواده های مددجو قرار داد.

وی افزود: در صورت وجود متقاضیان بیشتر برای دریافت مسکن کارگری نیز این آمادگی در استان قزوین وجود دارد تا با حمایت استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن در زمینه واگذاری و تحویل زمین، صدور مجوزهای قانونی و ارایه تسهیلات مساعدت های لازم به اتاق تعاون ارایه شود.

برچسب‌ها کارگر مسکن استانداری قزوین سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر مسکن استانداری قزوین سازمان بهزیستی کشور کارگر مسکن استانداری قزوین سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در آئینی که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار شد ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.

در این آیین که در ایلام با حضور معاون استاندار، مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از خدمات مسکن کمیته امداد استان گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دست ساخت بوده که امروز ۲۷۶ واحد آنها واگذار و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به زودی واگذار می‌شوند.

ناصر مرادی پویانی افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، شرکت گاز و بنیاد مسکن ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد؛ سال گذشته در مجموع تعداد ۱۹۸۰ خدمت مسکن شامل: ساخت، خرید، بهسازی، ساخت فضای جانبی و لوله کشی گاز برای مددجویان استان انجام گرفته که در این زمینه بیش از ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: ساخت و تأمین مسکن بعنوان گران‌ترین خدمت کمیته امداد برای مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوده و استان ایلام هم اکنون یکی از استان‌های پیشتاز کشور در زمینه ارائه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان است.

کد خبر 6078953

دیگر خبرها

  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند