Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:39:03 GMT

مدارس اردبیل به مدت دو هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۶۱۲۱

مدارس اردبیل به مدت دو هفته تعطیل شد

ستاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و حضور حداقلی دانش آموزان در کلاس‌ها با تصمیم ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا، کلیه کلاس‌ها به مدت دو هفته غیرحضوری بر گزار می‌شود.

به گزارش برنااکبر بهنام جو در جلسه کمیته نظارت و پیگیری ستاد مدیریت کنترل ویروس کرونا اظهار داشت: از ابتدای بازگشایی مدارس روندحضور دانش آموزان در کلاس‌های درس اختیاری بوده و طبق گزارش در طول چهار هفته گذشته میانگین حضور آنها از ۸۵ درصد به ۴۵ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به جهت کنترل و قطع زنجیره ویروس کلیه مدارس باید تدابیر لازم اندیشیده شود افزود: وضعیت کرونای استان از حیث شیوع بیماری ثابت بوده و با توجه به وضعیت استان های همجوار از روز شنبه مدارس به مدت دو هفته بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: در این مدت به تبعیت از ادارات دولتی و به منظور پشتیبانی و ارایه خدمات بیشتر اموزشی و تربیتی مورد نیاز کلیه پرسنل و کادر مدارس در محل کار خود حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در کلاس ها ضرورت دارد افزود: به جهت آشنایی دانش آموزان کلاس اولی با حروف الفبای فارسی و محیط کلاس و همچنین احساس حضور در کنار آموزگار باید زمینه حضور با فاصله گذاری بیشتر افزایش عده ی معلمان بعد از دو هفته فراهم شود تا افت تحصیلی در طول سال ملموس نباشد.

بهنام جو تصریح کرد: به منظور افزایش تردد در سطح شهر و تراکم ترافیک کلیه کلاس های دانش آموزان تعطیل و بصورت غیر حضوری با برنامه شاد انجام می شود و بعد از دو هفته برای ادامه برگزاری کلاس ها تصمیم گیری می شود.

استاندار اردبیل از اعضای کمیته نظارت و پیگیری ستاد کرونا خواست نسبت به افزایش کیفیت و کمیت ماسک در سطح استان با هماهنگی دستگاه های متولی نظارت بیشتر داشته باشند تا رضایت مردم در این راستا جلب شود.

وی همچنین ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی تصریح کرد: مصرف کنندگان باید از تولیدکنندگان ماسک با کیفیت مناسب از استان خریداری کنند و فرهنگ استفاده از ماسک و تاثیر آن در پیشگیری از این بیماری باید بصورت گسترده اطلاع رسانی شود.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص آخرین وضعیت مدارس اردبیل گزارش خود را ارایه کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس اردبیل کرونا اردبیل دانش آموزان دو هفته کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس لرستان
  • شیوع بی‌رویه چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی ؛ ۴۸ درصد آنها چاقند | برگزاری مسابقه کاهش وزن در مدارس