Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@06:51:55 GMT

(تصاویر) نمایشگاه دنیای هنر دبی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۶۱۴۰

نمایشگاه دنیای هنر دبی در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد.

به گزارش فرارو، نمایشگاه دنیای هنر دبی برای گالری های جهانی به عنوان جایگاه برتر منطقه به شمار می آید تا در آن آثار هنری قابل دسترسی، تاثیرگذار و مقرون به صرفه را برای علاقمندان عرصه هنر در خاورمیانه به نمایش بگذارند.

نمایشگاه دنیای هنر دبی به عنوان بخشی از فصل هنر دبی، هنرمندان و گالری های منطقه ای و جهانی را از سراسر جامعه بین المللی دبی گرد هم می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با تلفیق هنر، آموزش، و تفریح و سرگرمی برتری و امتیاز رو به رشد و در حال ارتقا شهر دبی را به عنوان مرکز برجسته هنر و فرهنگ منعکس می سازد.

این نمایشگاه با حضور گروهی از هنرمندان جوان و نوظهور، و هنرمندان برجسته میزبان مجموعه متنوعی از آثار هنرهای زیبا و معاصر با هر سطح قیمتی می باشد. این نمایشگاه با برقرار نمودن ارتباط بین هنرمندان و گالری های جهانی با جامعه بین المللی مجموعه داران مشتاق و علاقمندان آثار هنری دبی، مجموعه جهانی گسترده ای از بیش از سه هزار اثر نقاشی، پرینت، مجسمه، عکس، و ... با قیمتی از 100 تا 10 10 هزار دلار را به نمایش می گذارد. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: نمایشگاه هنر دبی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی به همت کمیته فرهنگی و اداره ارشاد اسلامی،  در سالن همایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهشهر برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در مصاحبه‌ای با بیان اینکه هنر در برگزاری چنین مراسماتی می‌تواند نقش سازنده ایفا کند گفت: این نمایشگاه می‌تواند نقش موثری را در هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره ایفا کند.

وی گفت شهرستان بهشهر با دارا بودن هنرمندانی با سابقه و برجسته در همه مراحل و برگزاری مراسمات ملی مذهبی تاثیر گذار بود و همچنین این بار هم گوشه‌ای از فعالیت خود را در راستای همین هدف به نمایش گذاشت.

آهنگر افزود: آنچه که باعث شد تا کنگره آیت الله کوهستانی در سطح ملی به خوبی تمام بدرخشد ایفای نقش هنرمندان بود که توانستند آیت الله کوهستانی را به مردم و جوانان دهه هشتادی و نودی معرفی کنند.

وی گفت هنرمندان با ذوق سلیقه‌ای که در هنر ایجاد می‌کنند باعث می‌شوند تا بازدید کننده‌ها با آثار هنری بیش از پیش به وجود شخصیت‌ها و این بار شهدای روحانی استان به محوریت آیت الله هاشمی نژاد پی ببرند.

گفتنی است: این کنگره قرار است با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» در ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار شود.

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا