Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از پایان دوره ۴ ساله ریاست نقی کریمیان در هیأت نجات غریق و غواصی مازندران و اتمام حکم سه ماهه سرپرستی او برای تابستان امسال، به پیشنهاد حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و با حکمی از سوی مهدی مستجاب الدعوه سرپرست فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، سید مسعود حسینی، به عنوان سرپرست جدید هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پرونده طرح دریا در مازندران با ۲۰ غرقی بسته شد

در حکم سرپرست فدراسیون خطاب به سرپرست جدید هیات مازندران آمده است:

جناب آقای سید مسعود حسینی

با سلام و احترام؛

نظر به تجربه و تعهد جنابعالی و به پیشنهاد مدیر کل  ورزش و جوانان مازندران و به استناد تبصره (سه) ماده (۱۰) آیین‌نامه هیات‌های ورزشی استان‌ها به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران منصوب می‌شوید.

شایسته است با پیش‌بینی تمهیدات لازم و امعان نظر ویژه به رویکرد‌های همگانی و قهرمانی فدراسیون، حداکثر ظرف مدت سه ماه با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان متبوع اقدامات لازم و قانونی در جهت برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات استان معمول فرمایید.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نجات غریق مازندران غرق شدگی فدراسیون نجات غریق نجات غریق و غواصی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیأت‌های ایران و پاکستان با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

کد خبر 6085371

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه