Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد انتخابات فدراسیون دوومیدانی که قرار است فردا برگزار شود، اظهار داشت: مسائلی را دیدم که اصلا در شأن دو,میدانی نبود. در لیگ دیدم که نامزدها برای رایزنی آمده  و هر کسی به یک رئیس هیأت وعده و وعید می‌داد. متأسفانه برخی هم از رشته‌های دیگر می‌خواهند وارد دوومیدانی شوند که اصلا نمی‌دانند در این رشته چه خبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما اگر بیل‌زن هستیدT باغچه‌ خودتان را بیل بزنید. چه کار به دوومیدانی دارید. 

وی ادامه داد: دوومیدانی به اندازه کافی بدبخت است و لازم نیست بدبخت‌ترش کنید. نمی‌دانم این افراد با چه مجوزی و به چه جرأتی وارد انتخابات می‌شوند. این رشته آدم‌های بزرگی دارد که به آنها توجهی نمی‌شود.

پیشکسوت و قهرمان اسبق دوومیدانی تأکید کرد: تمام این معضلات به چند سال گذشته باز می‌گردد که فردی آمد و این رشته را اسیر حواشی کرد. برای انتخابات فردا هم مطمئنا وعده هایی داده شده و رأی‌ها را تقسیم می‌کنند. متأسفانه برخی هیأت‌ها هم اسیر این وعدهها می‌شوند و به اشتباه فردی را انتخاب می‌کنند که به دوومیدانی ضربه می‌زند. کسانی که دوومیدانی‌کار نبوده‌اند، عرق نریخته‌اند و زحمت نکشیدند، می‌خواهند از این نمد برای خود کلاه ببافند.

وی ادامه داد: باید کسی بیاید که اهل دوومیدانی باشد. این رشته 24 ماده داشته و نیاز به تخصص دارد. علاوه بر اینکه باید مدیر باشند باید رشته را هم به خوبی بشناسد. امیدوارم فردا فردی انتخاب شود که خرد جمعی داشته باشد، کینه‌توزی نکند و برای او فقط منافع دوومیدانی مهم باشد.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی برای تعیین رئیس فردا یکشنبه با حضور 7 نامزد برگزار خواهد شد. حضور برخی افراد بدنام و دلال در حمایت از یک نامزد خاص، حواشی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی زن انتخابات تیمور غیاثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور رضا غیاثی‌زاده سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و مدیران آژانس‌های گردشگری شهرستان، مدیر مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری شکوه طبیعت نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان برگزار شد  غیاثی زاده در این نشست گفت : همکاری بخش دولتی و خصوصی نقش به سزایی در توسعه گردشگری شهرستان دارد و در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را انجام خواهیم داد و  بنا داریم در جهت اتحاد و رونق گردشگری شهرستان هسته تورهای ورودی به شهرستان را ایجاد و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک فی‌مابین آژانس‌های گردشگری، اقامتگاه‌ها و تورلیدرها شهرستان امضا نماییم.
غیاثی زاده تأسیسات گردشگری شهرستان برای جذب و ماندگاری گردشگران باید نسبت به ایجاد بسته‌ها و پکیج‌های کوتاه مدت و بلندمدت گردشگری اقدام نمایند.

 این نشست در مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی شکوه طبیعت واقع در هاشم آباد شهرستان گرگان برگزار شد.
مجموعه فوق در ۵ هکتار زیربنا با حجم سرمایه‌گذاری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان با امکانات ۷ واحد اقامتی، مجموعه سوارکاری، مانژ اسب، ۴ سالن ورزشی تنیس و بسکتبال، پت پارک، کافه رستوران، محوطه تفریحی گردشگری و ... به مدیریت مهدی کریمیان و مدیرعاملی محسن صامت بوده و آماده میزبانی از تمامی گردشگران می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر