Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۳۰۰۰ کودک زیر پنج سال دچار سوءتغذیه از سبدغذایی این نهاد بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به خدمات هدفمند این نهاد برای گروه‌های مختلف نیازمندان، اظهارداشت: در شش‌ماهه نخست امسال سه هزار کودک نیازمند زیر پنج سال دچار سوءتغذیه از این نهاد سبد غذایی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هزینه سبدهای غذایی اهداشده به کودکان دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در سال جاری 900 میلیون تومان بوده است، افزود: این کودکان با همکاری مراکز بهداشتی شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

مبشری تصریح کرد: : کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی و حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که بر اساس بسته غذایی پیشنهادشده از  طرف وزارت بهداشت سبد غذایی متناسب با نیاز تغذیه‌ای تهیه می‌شود.

رئیس کمیته امداد در سنندج: 215 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد توانمند شدنداستاندار کردستان: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در اولویت قرار گیردرئیس کمیته امداد در سنندج: «ایجاد اشتغال و تأمین مسکن» مددجویان جزو مأموریت‌های کمیته امداد استوی تأکید کرد: با پایش مستمر و کنترل دوره‌ای کودکان دارای سوءتغذیه و سنجش سلامت این گروه در دوره‌های زمانی شش‌ماهه، کودکان بهبودیافته در قالب این طرح از چرخه دریافت سبد غذایی کمیته امداد خارج‌ و کودکان جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.

مبشری با اشاره به اینکه سبد غذایی ویژه کودکان زیر پنج سال دچار سوءتغذیه شامل حبوبات، ماکارونی، برنج، روغن و گوشت است، گفت: این سبد علاوه بر کودکان تحت حمایت کمیته امداد، به سایر کودکان نیازمندی که تحت حمایت نیستند نیز تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: خیران نیکوکار می‌توانند با حمایت از طرح هم‌سفره کمیته امداد، در تأمین منابع مالی موردنیاز برای رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد دچار سوءتغذیه کمیته امداد زیر پنج سال سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو بااشاره به اینکه در حال حاضر ۶۷۸ کودک تحت حمایت حامیان این نهاد هستند، گفت: ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار حامی هستند.

وی افزود: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند و به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می‌کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند