Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:06:41 GMT

مدرسه قدیمی روستای بدون دانش آموز گیلوان دچار حرق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۷۵۴۵

مدرسه قدیمی روستای بدون دانش آموز گیلوان دچار حرق شد

بابک شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، از حادثه آتش سوزی در یکی از مدارس قدیمی بخش شاهرود خبر داد و گفت: این مدرسه بالغ بر ۱۵ سال بدون استفاده بوده و بامداد شنبه دچار آتش سوزی شده و تخریب شد.

وی با بیان اینکه مدرسه فاقد اموال و اسناد تحصیلی دانش آموزان بود افزود: پس از اطلاع از آتش سوزی به همراه عوامل آتش نشانی، بخشدار و مسئولین انتظامی به محل اعزام و از سرایت آتش به سایر واحدهای مسکونی مجاور این مدرسه جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری از بررسی علت حادثه از سوی مسئولین خبر داد و گفت: روستای «گیلوان» یکی از روستاهای بدون دانش آموز در بخش شاهرود است که به جز این مدرسه یک باب مدرسه فرسوده و نیز یک باب مدرسه کانکسی در این روستا وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شاهرود افزود: ۵ سال پیش یک نفر دانش آموز در مدرسه کانکسی تحصیل می‌کرد که برای ادامه تحصیل به مدرسه‌ای خارج از این روستا منتقل شده و در حال حاضر این روستا جزو روستاهای فاقد دانش آموز محسوب می‌شود.

گفتنی است اهالی این روستا به دلیل نبود شغل و امکانات زندگی مجبور به مهاجرت به شهرها و استان‌های دیگر شده اند و در فصل سرد سال تنها ۵ خانواده در این روستا زندگی می‌کنند و این تعداد در فصل تابستان به خاطر برداشت محصولات کشاورزی به ۱۰۰ خانوار می‌رسد.

کد خبر 5044540

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی خلخال آتش نشانی مدرسه شاهرود ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد