Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت نامناسب میدان عشایر شهر اردل داد مردم شهر اردل و خصوصا عشایر را در آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ برای تردد از کوچه ها و برخی خیابان اصلی شهر اردل با وسیله نقلیه باید به صورت مارپیچ حرکت کرد چرا که تعداد چاله ها و حفره های ایجاد شده بر روی آسفالت خیابان ها به حدی زیاد است که نمی توان مسیری را بدون دغدغه و مستقیم طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسفالت نامناسب خیابان ها جلوبندی ماشین هایمان را خراب کرده است

رضا سلیمانی یکی از تاکسی داران با سابقه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: مجبوریم هر ماه برای تعمیر جلوبندی ماشین‌هایمان به تعمیرگاه برویم؛ علت آن هم آسفالت نامناسب خیابان‌ها و کوچه‌ها است.

سلیمانی افزود:آسفالت میدان عشایر شهر اردل  فرسوده و پر از پستی و بلندی شده و نیاز به روکش کامل دارد که چند باری از طریق کانال هفت چشمه هم مطرح شد اما کسی جوابگوی مردم و رانندگان نیست.

6500 تن آسفالت صرف معابر اصلی و فرعی شهر اردل شده است

صفرعلی نصیری شهردار شهر اردل در جواب مطالبه به حق شهروندان  در خصوص آسفالت خیابان  ضمن عذرخواهی از مردم خوب اردل بابت ایجاد مشکل در تردد میدان عشایر و خیابان شهرداری گفت: شهرداری در سال جاری اقدام به آسفالت معابر فرعی و اصلی شهر با حجمی بالغ بر 6500تن آسفالت کرده است.

نصیری عنوان کرد: طبق برنامه آسفالت خیابان شهرداری مقدمه آسفالت تعدادی از معابر فرعی بافت قدیم شهر بوده است که متاسفانه در حین اجرای آسفالت خیابان شهرداری ،کارخانه آسفالت خراب شد و تا رفع مشکل آن ،پیمانکار پخش آسفالت ماشین آلات خود را به منطقه گردنه چری انتقال داد .

نصیری افزود:هم اکنون کارخانه آسفالت آماده تولید است و به محض اینکه پیمانکار ماشین آلات خود را به شهر انتقال دهد نسبت به آسفالت مابقی خیابان شهرداری و میدان عشایر و برنامه سال 99 اقدام می شود .

سوال اینجاست که چاله چوله‌های معابر اردل کی باید ترمیم شود؟! این سوال مشترک تمامی شهروندانی است که از وجود این معضل‌ ابراز نارضایتی کرده و از شهرداری این شهر درخواست پیگیری این مشکل را داشتند.

امید است با توجه مسئولین مربوطه به زودی شاهد رفع این مشکل در شهر اردل باشیم.

انتظار است مسئولین  شهرداری حداقل مشکلات آسفالت خیابانها را حل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خیابان شهرداری آسفالت خیابان میدان عشایر شهر اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت‌ فرسوده خیابان های سراوان دردسر ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان سَراوان یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است. مرکز این شهرستان، شهر سراوان است و در شرقی‌ترین نقطهٔ کشور واقع شده‌است و به «زادگاه خورشید ایران» شهرت دارد. وجود نخلستان‌های بسیار زیبا و سرسبز، آثار تاریخی مثل مسجد جامع دزک با قدمت هزار ساله و بیش از ۵۰ سنگ نگاره شناسایی‌شدهٔ باستانی در شهرستان سراوان باعث شده‌است که این شهرستان، لقب سرزمین نخل و نگاره را به خود اختصاص دهد. شهروند خبرنگار ما از آسفالت های فرسوده این شهر تاریخی گلایه دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه پس از بارش‌های اخیر در سراوان آسفالت‌های این شهر به کلی فرسوده و تخریب شده است. جلوبندی‌های ماشین‌ها هر روز خراب می‌شود و این روزها کار پررونق در سراوان مکانیکی‌ها هستند، از ظرفیت رسانه ملی تقاضا و درخواست می‌کنیم که درد مردم را به گوش مسئولان برساند، با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی شهرداری سراوان، فقط اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد و به عذرخواهی فقط اکتفا کرد.

 

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • آسفالت‌ فرسوده خیابان های سراوان دردسر ساز شد
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی