Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آگاهی استان البرز با انتشارتصاویر 3 نفر از اعضای باند سارقان سابقه دار از شهروندان درخواست کرد چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رییس پلیس آگاهی استان البرز در این ارتباط اظهار کرد:  درپی دریافت چندین فقره شکایت مردمی به پلیس آگاهی، مبنی بر سرقت درمناطق مختلف استان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان، در نهایت متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که درساعات شب اقدام به سوارکردن مسافر کرده و سپس در مکان های خلوت با تهدید و آزار و اذیت، اموال آن ها را به سرقت می بردند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت خودرو و بیش از ده ها فقره سرقت به عنف و آزارو اذیت شهروندان اعتراف کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: با حکم دادستان البرز، تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه ها منتشر تا چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت البرز زورگیری پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران
  • دستگیری سارق سابقه دار غیر بومی و کشف ۳ خودروی سرقتی