Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری جاعلان عناوین دولتی خبر داد که در پوشش خرید خودرو به قیمت دولتی از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش مشرق، با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران 2 جاعل عنوان که با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
برپایه این گزارش ‌هفته گذشته خبری مبنی بر فعالیت غیر قانونی شرکتی دریافت شد که بررسی اولیه نشان از این داشت، دو فرد که مدعی سمت در دستگاه های دولتی هستند با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو با استفاده از سربرگ های جعلی مبالغی را از شهروندان به بهانه خرید خودرو به قیمت دولتی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: گرانفروشیِ تست و درمان کرونا در منزل پلیس فتا؛ از احضارسلبریتی‌ها تا دستگیری شایعه‌پردازان

بر این اساس ‌ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بررسی تکمیلی موضوع را در دستور کار قرار داده و به محل شرکت در حوالی خیابان جلال آل احمد اعزام‌ شدند؛ در بررسی های پلیسی و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد.

در ادامه هویت 2 نفر از اعضای اصلی این شرکت شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی دوازدهم مهرماه اکیپی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند هر دو متهم اصلی پرونده را دستگیر و تعداد زیادی تجهیزات و سربرگ های دولتی جعلی کشف کنند.

در این رابطه تاکنون3 نفر از مالباختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده ر ا 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

گفتنی است، هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی‌ و شرکت جعلی با دستور قضائی پلمب شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ تهران دستگیری کلاه برداری پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ برای اجرا به داروخانه‌ها ابلاغ شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در ابلاغیه حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است:

«تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به همه داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش، تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸ هزار و ۸۵۰ ریال، خیریه ۱۸۶ هزار و ۵۰ ریال، عمومی غیردولتی ۱۴۹ هزار و ۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی ۸۱ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵ هزار و ۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴ هزار و ۲۸۵ ریال، عمومی غیردولتی ۲۰ هزار و ۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال تعیین شده است.»

کد خبر 746983

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک