Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: ‌در پنج روز آینده جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:‌ در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز تا دوشنبه در نوار شرقی کشور، کاهش نسبی دما و دوشنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به رگبار پراکنده در ارتفاعات استان کرمان در روز جاری گفت: دریای عمان از بعدازظهر دوشنبه 21 مهر تا سه‌شنبه مواج است. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری با مه صبحگاهی و گاهی وزش باشد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 20 و 10 درجه خواهد بود. همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان تهران کمی ابری و روز چهارشنبه 23 مهر آسمان تهران صاف خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بیرجند با کمیته دمای یک‌درجه زیر صفر، همچنین کرمان و همدان با کمینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهند بود. 

اصغری در تشریح وضعیت بارش‌ها در سال جاری اخیر از 1 مهرماه 99 تاکنون توضیح داد: میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا 15 مهر 2.7 میلیمتر ثبت شد. میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی 3.5 میلیمتر بود که بارش سال جاری 22.2 درصد کمتر از سال گذشته است. 

انتهای پیام

منبع: فارس

   

منبع: دانا

کلیدواژه: پنج روز آینده افزایش نسبی دما پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش دمای هوای استان و جزایر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، مرضیه سی‌سی‌پور امروز با اعلام این خبر و با اشاره به ناپایداری وضعیت جوی در اقصی نقاط هرمزگان به دلیل استقرار سامانه همرفتی، اظهار داشت: از ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب دریا در محدوده تنگه هرمز متلاطم خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک تفریحی و صیادی باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری شاهد افزایش بیشینه دما در استان باشیم، خاطرنشان کرد: در این مدت زمان به دلیل فعالیت سامانه همرفتی در بسیاری از نقاط به ویژه در مناطق شرقی، غربی و برخی از نقاط دریایی و جزایر شاهد رگبار پراکنده باران و وزش شدید تندباد خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • جهش واردات نفت چین از روسیه
  • کاهش ۱۰ درصدی بارندگی در استان اصفهان/ روند بارش‌ها معکوس شد