Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید عبدل درگاهی اظهار داشت: از میزان مرسوله جابه‌جا شده ۵۶۲ هزار بسته صادر و ۳۳۸ هزار بسته مرسوله نیز وارده به استان است، که علت افزایش ارسال بسته پستی در سال جاری شیوع ویروس کرونا، مناسب بودن قیمت و سرعت عمل اداره پست در جابه‌جایی امانت مردم است.  
وی، تعداد بسته‌های خرید اینترنتی مردم استان از طریق پست در نیمه نخست امسال را ۳۷ هزار مرسوله عنوان و تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این میزان جابه‌جایی مرسوله و محصولات فروشگاهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری، جابه‌جایی کالای اینترنتی قبول و ارسال شده از فروشگاه‌های سطح استان به سایر نقاط کشور را ۱۲ هزار و ۶۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: این میزان خرید اینترنتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۶ درصد رشد داشته است. 
وی، تعداد فروشگاه‌های اینترنتی فعال در استان را ۴۹ واحد اعلام و تصریح کرد: در طول ۲ سال گذشته ۱۹ فروشگاه اینترنتی به ثبت رسیده است. 
درگاهی، تعداد واحدهای پستی فعال در سطح استان را بیش از ۲۹۳ واحد پستی عنوان کرد و گفت: از این تعداد حدود ۱۳۳ واحد شهری و مابقی روستایی است.
به گفته وی، سرانه مرسوله پستی استان در سال ۹۸ حدود ۲.۴۵ درصد به ازای هر نفر بود، که ایجاد تعادل و نزدیک شدن خروج مرسولات به ورود آن به استان نشان از پویایی و مشتری‌پسند بودن تولیدات محصولات صنعتی و کشاورزی  استان در چند سال اخیر است. 
درگاهی، به اعمال تخفیف برای محصولات تولیدی بومی استان از سوی پست مرکزی کشور از سال گذشته در استان اشاره و تاکید کرد: با تلاش مسئولان، اداره پست استان علاوه بر محصولات تولیدی بادام،گردو و محصول گز بلداجی استان نیز برند محلی دریافت و در سبد تخفیف ویژه محلی اداره پست کشور قرار گرفت.   
گفتنی است ، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

48

کد خبر 1441960

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،

میزان بارندگی به شرح زیر است:
شهرکرد: ۸.۵
بروجن: ۹.۱
لردگان: ۲
کوهرنگ: ۴.۸
اردل: ۳.۱
بن:۱.۹
فارسان: ۸.۲
سامان: ۱.۷
شلمزار: ۴.۱
فرخ شهر: ۱۲.۸
مال خلیفه: ۰.۶
سورشجان: ۳.۹
بلداجی: ۶
ایلبگی: ۱.۶
دوآب صمصامی: ۲.۳
لیرابی: ۶.۷
دزک: ۸.۵

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری