Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زندیه‌وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی در شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه، پروژه‌ای عظیم و قابل توجه در بخش‌های مختلف آموزش هوانوردی و ارائه انواع خدمات در حوزه‌های حمل و نقل، تفریحی و ... به شمار می‌رود که مجوزهای مربوط به آن از سازمان هواپیمائی کشوری اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که مجوزهای مربوط به استان مرکزی نیز اخذ و در حال طی مراحل اداری است، افزود: همکاری و هماهنگی لازم برای صدور مجوزها در بخش عمرانی با سرمایه گذار مربوطه انجام شده و از هیچ تلاشی برای راه اندازی این پروژه فروگذار نخواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی  اظهار کرد: کارگروه زیربنائی مجوزهای لازم را برای سرمایه گذار و مجری پروژه مذکور صادر کرده و مشکل خاصی وجود ندارد و هم اکنون در حال طی مراحل اداری است.
وی بیان کرد: این شهرک قابلیت انجام اجرای طرح‌های مختلف در زمینه‌های متعدد پروازی به لحاظ اقتصادی، گردشگری و .. را دارد که با شروع فعالیت می‌تواند تحولی اساسی در توسعه اشتغال و اقتصاد ایجاد کند.
رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز گفت: اخذ یکی از مجوزهای شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی در شهر پرندک مربوط به کمیسیون ماده 32 (درخواست واگذاری اراضی با کاربری غیر کشاورزی) است.
مجید آنجفی با اشاره به این که درخواست سرمایه‌گذار این پروژه به کمیسیون 32 جهت بررسی ارجاع شده است، افزود: این مهم باید از سوی معاونت عمرانی استانداری مرکزی پیگیری شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش استان مرکزی اراک شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان تاکید کرد: دولت به مقوله مسکن نگاه ویژه‌ای دارد که بی شک استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعاونی‌ها شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.

وی با اشاره به توان تعاونی‌ها، سرمایه‌دارها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقای کیفی ساخت مسکن در خوزستان افزود: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت‌های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیلگری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه‌های عمرانی استان به خصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالا بردن سرعت و کیفیت پروژه‌ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه‌های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش‌های اساسی در حوزه‌های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد کرد.

وی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6079991

دیگر خبرها

  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • خدمات نرم‌افزار «اصفهان من» کمتر از پروژه‌های عمرانی نیست