Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه شرکت چینی "بی وای دی" در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ نشان داد که این غول خودروسازی که از سوی وارن بافت حمایت می شود، در ماه سپتامبر ۱۹ هزار و ۸۸۱ وسیله نقلیه برقی به فروش رسانده که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۴۵.۳۲ درصد بیشتر بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیانیه شرکت چینی "بی وای دی" در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ نشان داد که این غول خودروسازی که از سوی وارن بافت حمایت می شود، در ماه سپتامبر 19 هزار و 881 وسیله نقلیه برقی به فروش رسانده که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته 45.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

32 درصد بیشتر بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

فروش اتومبیل های سواری کاملاً برقی این شرکت 12212 دستگاه بود که نسبت به سال گذشته 7359 دستگاه یعنی 66 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، فروش خودروهای هیبریدی پلاگین 6391 دستگاه بود که در مقایسه با سال قبل 5689 دستگاه یعنی 12 درصد افزایش نشان می دهد.

فروش خودروهای تجاری شرکت بی وای دی در ماه سپتامبر 1278 دستگاه بود که در مقایسه با 633 دستگاه فروخته شده در ماه مشابه سال گذشته 102 درصد افزایش داشت.

این شرکت در ماه سپتامبر 22302 وسیله نقلیه با سوخت معمولی به فروش رسانده است که در مقایسه با 27048 دستگاه فروخته شده در ماه مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش نشان می دهد.

از ژانویه تا سپتامبر، این خودروساز چینی در مجموع 42183 وسیله نقلیه فروخته است که در مقایسه با 40729 وسیله نقلیه فروخته شده در مدت مشابه سال گذشته، 3.6 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودروهای چینی اخبار چین خودرو خودروهای چینی اخبار چین خودرو ماه سپتامبر سال گذشته وسیله نقلیه درصد افزایش ماه مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به شناسایی ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ۱۰ درصد مجاز در فروردین امسال، از تجهیز کریدور‌های اصلی حمل بار در استان به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به فعالیت سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت مازندران گفت: در فروردین بیش از 179 هزار تردد وسایل نقلیه باری و بیش از 19 هزار تخلف اضافه تناژ بالای 10 درصد مجاز شناسایی شده که این میزان  تخلف معادل بیش از 10 درصد تردد وسایل نقلیه سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه، اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است تصریح کرد: کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگین که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت دارد.

جهانیان همچنین افزود: اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت مجهز کرده است.

وی گفت: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست.

این مسئول بیان کرد: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی می‌کند و اطلاعات  به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌شود.

جهانیان ادامه داد: در مرحله بعد باسکول‌های ثابت پلیس راه، وسیله نقلیه خاطی را که به طور دقیق وزن شده نسبت به اعمال مقررات اقدام می‌کنند. به این ترتیب به اعمال جریمه یا تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌شود.

وی به شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین و شناسایی وسایل بدون بارنامه و مجوز حمل بار اشاره کرد و یادآور شد: با تشکیل پایگاه آماری جامع حمل و نقل بار در استان  برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد