Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به خدمات هدفمند این نهاد برای گروه‌های مختلف نیازمندان، گفت: در شش‌ماهه نخست امسال سه هزار کودک نیازمند زیر پنج سال دچار سوءتغذیه از این نهاد سبد غذایی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه هزینه سبدهای غذایی اهداشده به کودکان دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در سال جاری ۹۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: این کودکان با همکاری مراکز بهداشتی شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبشری تصریح کرد: : کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی و حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که بر اساس بسته غذایی پیشنهادشده از  طرف وزارت بهداشت سبد غذایی متناسب با نیاز تغذیه‌ای تهیه می‌شود.
 وی تأکید کرد: با پایش مستمر و کنترل دوره‌ای کودکان دارای سوءتغذیه و سنجش سلامت این گروه در دوره‌های زمانی شش‌ماهه، کودکان بهبودیافته در قالب این طرح از چرخه دریافت سبد غذایی کمیته امداد خارج‌ و کودکان جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.
مبشری با اشاره به اینکه سبد غذایی ویژه کودکان زیر پنج سال دچار سوءتغذیه شامل حبوبات، ماکارونی، برنج، روغن و گوشت است، گفت: این سبد علاوه بر کودکان تحت حمایت کمیته امداد، به سایر کودکان نیازمندی که تحت حمایت نیستند نیز تعلق می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: خیران نیکوکار می‌توانند با حمایت از طرح هم‌سفره کمیته امداد، در تأمین منابع مالی موردنیاز برای رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.
انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کمیته امداد وزارت بهداشت سبد غذایی کمیته امداد زیر پنج سال سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فضل‌الله آذرفر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: توزیع پنل‌های خورشیدی یکی از کارهای شاخص ماست که در راستای کاهش سوخت‌های فسیلی و کمک به روشنایی مورد نیاز عشایر در شب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، یک‌هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر بین عشایر استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در سازمان امور عشایر نیز یک تفاهم‌نامه با وزارت نیرو منعقد و سهم استان ما ویژه دیده شود.

آذرفر خاطرنشان کرد: سهم آورده هر عشایر در این مدت برای هر پنل خورشیدی یک میلیون تومان است، در صورتی که امور عشایر برای هر پنل ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان هزینه کرده است و تلاش شده کمترین مبلغ از عشایر دریافت شود.

کد خبر 746606

دیگر خبرها

  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود