Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@12:05:03 GMT

مهدی تارتار گزینه اول سرمربیگری تیم ملی جوانان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۲۰۷

مهدی تارتار بعد از ارزیابی وضعیت تیم فوتبال نساجی مازندران از همکاری با این تیم منصرف شد تا حالا برای کار در تیم ملی جوانان گزینه باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مربی بعد از اینکه متوجه بودجه محدود باشگاه نساجی شد با وجود مذاکرات مثبتی که با مدیران این باشگاه انجام داده بود تصمیم گرفت از همکاری با این باشگاه انصراف دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد. از این رو بازیکنان فعلی این تیم با بازیکنان فصل پیش آن تفاوت زیادی کرده‌اند. از طرفی، تغییراتی که محمود فکری از نظر فنی در این تیم ایجاد کرده بود باب میل تارتار نبود و از این رو در این فرصت محدود زمان تغییر وجود نداشت. به همین دلیل او صلاح دید با نساجی همکاری نکند.   این در حالی است که فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم فوتبال جوانان به تارتار پیشنهاد تازه‌ای داده است. در حال حاضر وی فقط با پیشنهاد فدراسیون روبرو شده و هنوز هیچ مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته است. این مربی که قصد گفت‌گو در خصوص اتفاقات اخیر را نداشت تنها متذکر شد «پیشنهاد باشگاه نساجی را به دلیل پیشنهاد تیم ملی فوتبال رد نکرده است.»   به این ترتیب سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان منتظر است تا در صورت فراهم شدن مقدمات، مذاکره‌ای را در خصوص تیم جوانان با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 محمدرضا شجریان فرزندان شجریان مهدی تارتار تیم ملی جوانان تابناک ورزشی نساجی قائمشهر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 محمدرضا شجریان فرزندان شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد

 مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری، ایرج عرب و محمد نصیری ۹ کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون بودند که عرب پیش از آغاز مجمع، انصراف خود را به‌صورت کتبی اعلام کرد و امین احمدی و سیدکمال پیمبری نیز غایب بودند.

پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴رای از مجموع ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

در این مجمع حمید براتی یک رای، علی‌اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی سه گانه به‌صورت آنلاین بر نحوه انتخابات نظارت داشتند.

در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد و در نهایت محمد نصیری و زهرا بهشتی‌راد با کسب ۴۱ رای به عنوان نواب رئیس، سیروان عزیزی با ۴۱رای به‌عنوان خزانه‌دار، فرامرز رنجکش و فاطمه واحدی با ۳۷ و ۴۱ رای به‌عنوان کارشناس خبره، حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و علی ایرانمنش با ۳۹ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)