Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:59:34 GMT

دستگیری ۲۹ معتاد متجاهر در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۴۳۹

دستگیری ۲۹ معتاد متجاهر در بیرجند

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با پاتوق خانه‌های مصرف مواد مخدر، شناسایی این مراکز را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران با توجه به نارضایتی شهروندان و شناسایی منازل و پاتوق خانه‌های مصرف مواد مخدر، در عملیاتی منسجم با همراهی معاون دادستان شهرستان بیرجند هفت پاتوق و محل تجمع معتادان متجاهر را بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید افزود: مأموران در بازرسی از پاتوق های شناسایی شده پنج محل را بنا به دستور مقام قضایی پلمپ کردند و ۲۹ معتاد متجاهر را که از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار بودند دستگیر و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

کشف ۹۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش رزمندگان جان برکف پلیس ۹۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفته گذشته در استان کشف و ۱۷۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند. 

فرشید گفت: با تلاش ماموران پلیس در خراسان در یک هفته گذشته تلفات جاده‌ای ۳۳ درصد کاهش و مجروحان سوانح رانندگی در همین مدت ۳۵ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان این که ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان در یک هفته کشف شده است؛ افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فرآورده های نفتی نیز ۶۷ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری ۶۴ سارق در هفت روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۰۸ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: در این مدت ۲۱۵ خودرو و ۲۴۶ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

برچسب‌ها بیرجند مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی بیرجند مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی اخبار کنکور خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "عباس رضایی" درباره این خبر بیان داشت: در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و بافت قدیمی و ارتقای امنیت اجتماعی ماموران انتظامی مروست اقدام به اجرای طرح در نقاط آلوده از خرده فروشان شهر مروست کردند. 
رضایی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۶ نفر خرده فروش و تعداد ۹ نفر معتاد را دستگیر و مقادیری موادمخدر کشف شد. 
 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص متهمان دستگیر و پرونده تشکیل و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک