Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:21:16 GMT

کاشت ۴۰۰ هزار درخت در فضای تفرجگاهی باغستان کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۷۶۱

کاشت ۴۰۰ هزار درخت در فضای تفرجگاهی باغستان کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از کاشت ۴۰۰ هزار درخت در فضای تفرجگاهی باغستان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر سلیم نژاد عصر شنبه در آئین افتتاح گذر سبز باغستان، ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری کرج در احداث فضای سبز، اظهار کرد: هزار هکتار زمین از منابع طبیعی به دست شهرداری سپرده شد که ۶۰۰ کیلومتر از آن در دوره چهارم شورای شهر و ۴۰۰ کیلومتر نیز در دوره پنجم درختکاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۰۰ هزار درخت در دور پنجم شورای شهر کرج در محدوده باغستان جنگل کاری شده است، گفت: شهروندان از این فضای تفرجگاهی بهره مند می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این فضا دارای پیست دوچرخه سواری به طور ۳ کیلومتر است، اضافه کرد: این پیست امروز به بهره برداری می‌رسد.

سلیم نژاد همچنین گفت: مسیری ۲.۵ کیلومتری نیز برای پیاده روی در کنار پیشت دوچرخه سواری احداث شده است که همشهریان عزیز می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی سند زمین هزار هکتاری باغستان کرج که به فضای سبز، جنگل و فضای تفرجگاهی تبدیل شده است به نام شهرداری کرج انتقال یابد.

کد خبر 449119

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اکبر سلیم نژاد رئیس شورای شهر کرج کلانشهر کرج فضاي سبز باغستان کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای تفرجگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳