Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@11:55:52 GMT

کره شمالی موشک‌ بالستیک جدید خود را رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۸۳۷

کره شمالی موشک‌ بالستیک جدید خود را رونمایی کرد

 بر اساس یک فایل ویدیویی که تلویزیون رسمی کره شمالی پخش کرد، موشک بالستیک قاره‌پیمایی روی یک خودرو با ۲۲ چرخ به نمایش درآمد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، تحلیل‌گران گفتند، در حالی‌ موشک‌های بالستیک جدید در جریان رژه نظامی کره شمالی امروز، شنبه به نمایش درآمدند که قبلاً از این موشک‌ها رونمایی نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس یک فایل ویدیویی که تلویزیون رسمی کره شمالی پخش کرد، موشک بالستیک قاره‌پیمایی روی یک خودرو با ۲۲ چرخ به نمایش درآمد.

این اولین بار از سال ۲۰۱۸ است که کره شمالی از موشک‌های بالستیک قاره‌پیما در رژه نظامی رونمایی می‌کند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، در این رژه موشک "هواسونگ ۱۵" با بلندترین برد که کره شمالی تا امروز آزمایش کرده است و همچنین موشک بالستیک جدیدی که از زیردریایی شلیک می‌شود، به نمایش درآمد.

خبرگزاری نووستی نیز به نام نوشته شده روی این موشک عظیم اشاره کرد که نام "بوکیکسون-۴" بود؛ نامی که قبلاً اسمی از آن برده نشده بود.

در کره شمالی اسم بوکیکسون (ستاره شمال) معمولاً روی موشک‌هایی که از زیردریایی شلیک می‌شوند، اطلاق می‌شود.

پیشتر پیونگ‌یانگ چندین نسخه از این موشک‌ها را ساخته که آخرین نوع آن "بوکیسکون-۳" است که در اکتبر ۲۰۱۹ آزمایش کرد، از آن زمان تاکنون کره شمالی پرتاب هیچ موشکی را از زیردریایی آزمایش نکرده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کره شمالی موشک بالستیک موشک قاره پیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد

رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار شاعران فرمودند: ‌شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است.‌ رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد در عقب راندن دشمن تأثیر می‌گذارند و دل‌ها و ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر است.

کد خبر 739294

دیگر خبرها

  • زندگی ایرانیان در عصر قاجار در فرانسه رونمایی شد (+عکس)
  • رسانه بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر میگذارد
  • ۳۳۶۰ نفر از موزه‌های خراسان شمالی بازدید کردند
  • تصاویر | رونمایی از کیک ۲ تنی و ۲۰۰ متری تولد امام حسن در تهران
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • رونمایی از کیک ۲ تنی تولد امام حسن در تهران
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • رسانه‌ بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد