Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش افروز شهر صدرا که با به وجود آوردن حریق موجب مصدومیت دو تن از نزدیکان خود شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

خبرگزاری میزان - آتش افروز شهر صدرا که شهریور ماه امسال با ایجاد حریق باعث مصدومیت دو تن از نزدیکان خود شده بود؛ دستگیر شد.

رییس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر از صدور دستور رسیدگی سریع و تکمیل تحقیقات این پرونده خبر داد و افزود: اقدام مجرمانه این متهم و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی باعث تحت تأثیر قرار گرفتن افکار عمومی گردید و از ابتدای حادثه هماهنگی‌های قضایی و انتظامی در راستای دستگیری متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر صدرا بازداشت شدند

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: متهم پرونده هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد.

وی تصریح کرد در بررسی‌های اولیه مشخص گردید که اختلاف متهم و مصدومین حادثه خانوادگی و به خاطر سکونت مصدوم حادثه در آپارتمان متعلق به متهم بوده است.

گفتنی است یک نفر از مصدومان حادثه با سوختگی ۵۵ درصدی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت درمان می‌باشد و مصدوم دیگر حادثه از بیمارستان ترخیص شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری استان فارس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان فارس قوه قضاییه شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی

شبکه العربی در گزارشی اعلام کرد که بن گویر خواستار اعدام اسرای فلسطینی شده تا اینگونه مشکل شلوغی زندان‌های اسرائیلی حل شود.

گفتنی است که علاوه بر اسارت بیش از ۷ هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اشغالگران از آغاز جنگ در غزه نیز بیش از هشت هزار نفر دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گفته منابع حقوقی فلسطینی، ارتش اشغالگر صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از ۵ هزار نفر را نیز در نوار غزه بازداشت کرده که بیشتر این افراد سرنوشتی نامعلوم دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی