Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امنیت فرودگاه بیروت خبر سفر خانواده رامی مخلوف، تاجر سوری و پسر دایی بشار اسد از طریق فرودگاه رفیق حریری را تکذیب نکرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام امنیتی فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری اظهار کرد: همسر رامی مخلوف به همراه دو فرزندش و شش تن دیگر دوم ماه جاری میلادی طبق تدابیر اعمال شده روی همه مسافران از این فرودگاه سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در واکنش به اخبار شبکه‌های مجازی است که گفته بودند، سفرشان به صورت غیرقانونی و از طریق هواپیمایی خصوصی تحت نظر مسؤولان حزبی انجام گرفته است.

فرماندهی امنیت فرودگاه حریری تاکید کرد: رزان عثمان، همسر مخلوف دوم اکتبر به همراه خانواده‌اش وارد لبنان شد و از طریق سالن جایگزین فرودگاه در همین تاریخ فرودگاه را با خطوط هواپیمایی امارات به مقصد دبی ترک کرد. به همراه او هشت تن از جمله دو فرزندش بودند. قبل از سوار شدن بر هواپیما ویزاهای آنها همانند بقیه مسافران بررسی شد و هیچ مسؤول حزبی همراه آنها نبودند. چمدان‌های آنها نیز همانند دیگر مسافران بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رامی مخلوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی

به گزارش خبرآنلاین بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.

به نقل از ایسنا وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.

وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.

بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898259

دیگر خبرها

  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • همه چیز درباره سیل دبی | اینفوگرافیک
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • نکاتی که در سفر با اتوبوس باید رعایت کنید
  • آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا