Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات سفیراردهال کتاب‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون از جمله طب سنتی، طب دارویی، دوا و درمان در روزگاران کهن ادبیات، شعر، داستان، تاریخ و دین منتشر می‌کند. در این گزارش به کتاب‌های پرفروش این انتشاراتی در زمینه تاریخ می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید

کتاب سردار «شهید سلیمانی» منتشر شد


شمشیر تیپوسلطان


کتاب «شمشیر تیپوسلطان» اثر باگون گیدوانی با ترجمه الهام مفیدی در انتشارات سفیراردهال سال ۹۸ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب درباره تیپو سلطان معروف به ببر میسور مردی خداترس، سربازی بزرگ و یکی از بزرگترین حاکمان قرن هجدهم در هند است. او بزرگترین ژنرال نظامی زمانش (م ۱۷۹۹-۱۷۵۰) بود. نوآوری‌های او در زمینه سلاح‌های جنگی، نیروی دریایی، مقررات و روابط تجاری و سفارتخانه‌های خارج از کشورش برای رسیدن به هند مترقی باید بررسی شود؛ بنابراین هدف از ترجمه این کتاب پرداختن به جنبه‌های شخصیتی و عملکرد تیپوسلطان است.


آیت الله العظمی بروجردی به روایت اسناد

کتاب «آیت الله العظمی بروجردی به روایت اسناد» اثر نسیم روح بخش است که در انتشارات سفیراردهال سال ۹۷ منتشر شد و اکنون در لیست پرفروش‌های این انتشاراتی قرار دارد این کتاب زندگی آیت الله العظمی بروجردی را به روایت اسناد بیان می‌کند

تاریخ ایران شناسی در فرانسه


کتاب «تاریخ ایران شناسی در فرانسه» اثر طهمورت ساجدی در انتشارات سفیراردهال منتشر شد. این کتاب دومین جلد از مجموعه ایران‌شناسی و تاریخ است که به موضوع ایران‌شناسی و تاریخ آن در کشور فرانسه اختصاص دارد و شش فصل با عنوان‌های حماسه زبان فارسی در قرون وسطی و در سده‌های اولیه پس از رنسانس، ادوار مهم تاریخی زبان فارسی در فرانسه، زبان فارسی در عصر رنسانس شرقی، تداوم رنسانس شرقی و تبعات ایران‌شناسی آن، ایران‌شناسی فرانسه در قرن بیستم از خلال رویداد‌های مهم تاریخی و باستان‌شناسی ایران و سیر تداوم آن از طریق باستا»‌شناسی فرانسه را در  برمی گیرد. در قسمت پایانی کتاب هم دو بخش کتابشناسی فارسی و فرانسه و نمایه گنجانده شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب های پرفروش کتاب تاریخ ایران شناسی منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آبی آتشین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، در این اثر؛ ماجرای چندین شخصیت از سال‌های قبل از انقلاب دنبال می‌شود و در چندین برش قصه، به روز سرنوشت‌ساز می‌رسیم که در آن تمام این شخصیت‌ها به یکدیگر می‌پیوندند تا تاریخ را رقم بزنند.

کتاب آبی آتشین به‌ قلم دانیال قاسمی‌پور در انتشارات شهید کاظمی چاپ و راهی بازار نشر  شد.

انسیه بحری گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • کتاب «رهیافت‌هایی به زیارت» رهسپار بازار نشر شد
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور