Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سناتور برنی سندرز بار دیگر حملات انتقادی خود علیه دونالد ترامپ را از سر گرفت و از احتمال مقاومت او در برابر شکست در انتخابات 2020 گفت.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است، در پیامی در حساب توئیتر خود نوشت: آنچه ما با آن مخالف هستیم: سرکوب و ارعاب رای دهندگان و رئیس جمهوری است که تمایلی به واگذاری قدرت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا مردم رأی دهند و زودتر رأی دهند.

منظور سناتور سندرز از ارعاب و سرکوب رای دهندگان به اقدامات ترامپ برمی گردد، که از ماه‌ها قبل از انتخابات تلاش کرده است تا به شائبه تقلب در انتخابات را در میان افکار عمومی آمریکا ایجاد کند.

ترامپ که این روز‌ها هر بار به بهانه‌ای تلاش دارد شائبه تقلب در انتخابات نوامبر را در اذهان عمومی ایجاد کند، در ادامه این پیام جنجال‌برانگیز آورد: رای امضا شده شما شمرده نمی‌شود، زیرا رای شما ارسال شده است. اجازه ندهید آن‌ها رای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند! رئیس جمهور آمریکا پیش از این هم بار‌ها اعلام کرده بود که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند با برگزاری رای‌گیری انتخاباتی به صورت پستی، زمینه تقلب و کلاهبرداری به نفع خود را در سوم نوامبر ایجاد کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها در برابر رای‌گیری از طریق پست موضع‌گیری کرده و آن را روشی برای تقلب در انتخابات عنوان کرده است. این در حالی است که بسیاری از دموکرات‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع رای‌گیری از طریق پست را مناسب عنوان کرده‌اند. برخی هدف قرار دادن رای‌گیری پستی از سوی ترامپ را به تلاش او برای ایجاد بی‌اعتمادی عمومی نسبت به سیستم انتخاباتی و زمینه چینی برای نپذیرفتن شکست احتمالی در انتخابات تعبیر می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ انتخابات 2020 سندرز آمریکا ترامپ سندرز انتخابات 2020 رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند