Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست زندان مرکزی اصفهان از پایان حبس ۳۵ نفر از مددجویان زندان مرکزی مشمول مرخصی خبر داد.

خبرگزاری میزان - سعیدی سرپرست زندان مرکزی اصفهان گفت: بررسی وپالایش پرونده قضایی بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان توسط دادیار ویژه نظارت بر اجرای احکام زندان منجر به آزادی ۳۵ نفر از آنان با شرایط مرخصی پایان حبس شد و برای ۴۵ نفر از آنان نیز مرخصی اولیه فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل خوب دادیار ویژه نظارت بر زندان با مراجع قضایی و حضور مقامات قضایی به منظور دیدار با محکومین خود شاهد رشد چشمگیر آزدی زندانیان در آینده نه چندان دور باشیم.

بیشتر بخوانید: تسریع در آزادی ۱۰ زندانی در پی بازدید سرزده رییس کل دادگستری یزد از زندان خاتم

انتهای پیام/

برچسب ها: سرپرست زندان مرکزی اصفهان آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی زندانیان زندان مرکزی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان

همشهری آنلاین - حوادث: هفته گذشته پسر جوانی که بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح شده بود پس از آنکه با موتورسیکلت به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد جانش را از دست داد. این ماجرا به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و به دستور او تحقیقات در این باره آغاز شد.

شواهد به دست آمده نشان می‌داد که او در جریان یک درگیری با چاقو مجروح شده و توسط یکی از دوستانش با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال یافته است. ماموران در جریان بررسی‌های اولیه موفق شدند جوان موتورسواری را که مقتول را به بیمارستان منتقل کرده بود شناسایی و دستگیر کنند. او درباره پشت پرده این ماجرا گفت:‌ یکی از دوستانم که مدتها به اتهام سرقت در زندان بود ۲ روز قبل از حادثه از زندان آزاد شده بود. او از قبل با مقتول اختلاف داشت. روز حادثه آنها با یکدیگر درگیر شدند و مقتول مجروج شد. دوستم هم از من خواست برای اینکه اتفاق بدی نیفتند جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کنم. من هم او را سوار موتورسیکلتم کردم و به بیمارستان بردم اما دقایقی بعد فهمیدم که او فوت شده است. بعد از این حادثه هم از دوستم خبر ندارم و نمی‌دانم کجا فرار کرده است.

بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد.

کد خبر 846136 برچسب‌ها زندان تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان