Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از ایجاد سازش در پرونده مهریه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ۲۶۹ شورای حل اختلاف مشهد خبر داد. محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد سازش در پرونده مهریه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ۲۶۹ شورای حل اختلاف مشهد خبر داد و بیان کرد: یک پرونده مطالبه مهریه برای اصلاح ذات البین به شورای حل اختلاف ارجاع شد که با تلاش‌های بی دریغ و چشم گیر اعضای شعبه ۲۶۹ علاوه بر سازش و دادن مهلت مناسب برای پرداخت دین، خواهان پرونده از قسمتی از خواسته نیز گذشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی با بیان اینکه در آیات و روایات بر اصلاح ذات البین تأکید فراوان شده است، افزود: اصلاح ذات البین و ایجاد تفاهم موجب حل ریشه‌ای اختلافات و مشاجره‌ها می‌شود و مانع از نفوذ ریشه‌های عداوت در جامعه است.   بیشتر بخوانید: ایجاد صلح و سازش در پرونده ۳۰۰ میلیون تومانی اختلاف مالی در مشهد وی ضمن قدردانی از اعضای شعبه ۲۶۹ شورای حل اختلاف مشهد اظهار کرد: اعضای شورا‌های حل اختلاف نقش مؤثری در نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه داشته اند.

انتهای پیام/ برچسب ها: صلح و سازش مهریه شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش مهریه شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی شورا های حل اختلاف شورای حل اختلاف سازش در پرونده خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل ۱۲ رأس گوساله زنده به ارزش هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، راننده کامیون را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش خودروی حامل بیشتر از ارزش سوخت کشف شده می‌باشد، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین متهم ردیف دوم در شعبه به عنوان صاحب کالا به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

سالاری گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام بررسی خودروهای عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • ۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد