Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست تخصصی بررسی وضعیت شاخص‌های توسعه بانوان در شهرستان بمپور اظهارداشت:شهرستان‌های نوپایی همچون بمپور از سرمایه‌های انسانی ارزشمند و بی‌بدیل برخوردار هستند و زادگاه یکی از بزرگ‌ترین اساتید سوزن‌دوزی کشور که شهرت ملی دارد زنده یاد مهتاب نوروزی نیز همین شهرستان است و توسعه‌ی پایدار آن در گروی توانمندسازی و خودکفایی بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تاکید بر پیگیری مستمر وضعیت بانوان و خانواده‌های بمپوری افزود: تحقق شاخص‌های عدالت جنسیتی در تمامی حوزه‌ها باید یک اصل مهم وسند ارتقای وضعیت زنان معیاری برای سنجش و ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان‌ها تلقی گردد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش با اهمیت زنان در تقویت جامعه بویژه جامعه روستایی، نقش مولد آنان را حیاتی و اثر بخش عنوان کرد و اظهارداشت: بمپور از ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه‌ی صنایع دستی، کشاورزی برخوردار است و تقویت خودکفایی و توانمندی بانوان در این حوزه‌ها اقتصاد منطقه را تقویت می‌کند.

او گفت: بر اساس شناسایی ظرفیت‌های منطقه و با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی با همکاری کمیته بانوان شورای عالی «هاسب» در صدد راه اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی در بمپور هستیم که می‌تواند گامی اثر بخش برای رونق اقتصادی این شهرستان نیز باشد و درصد مشارکت اقتصادی زنان را ارتقا بخشد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقش بانوان امور بانوان استانداری اشتغالزایی توسعه شهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی