Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان در یادداشتی به موضوع مهم و عالم گیر ویروس کرونا در این استان پرداخت و بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان-یادداشت- پیک سوم کرونا را در حالی در استان همدان شاهد هستیم که اولا فصل پاییز است و بعلت تغییر آب و هوا و تغییر دما معمولا شرایط بسی سخت تر و بیماری بیشتر و از طرفی استان همدان هفت ماه وضعیت قرمز را نداشته است و هم اکنون دو هفته است که  وضعیت قرمز را تجربه می کند، و متاسفانه آمار بیماران مبتلا و فوتی ها در استان در حال افزایش است و به نظر می رسد پاییز سختی را در پیش رو داریم  و آژیرهای خطر به صدا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای ورود این ویروس به استان که اواخر سال قبل بود تا امروز،  آن چه باعث شد استان همدان شرایط بهتری نسبت به سایر استان ها داشته باشد رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم فهیم و فرهنگ دوست استان بوده است تا جایی که میانگین رعایت پروتکل ها در استان همدان حدود۸۵ درصد و بالاتر از میانگین کشوری بوده است و حتی تعدادبستری ها تا حدود ۱۱۰ نفر پیش رفت و به صورت کلی استان همدان در ۷ماه شرایط قرمز را تجربه نکرد و کمترین تلفات را داشته است و توانست موج اول و دوم را به خوبی پشت سر بگذراند. 

اما متاسفانه با شروع موج سوم در استان همدان شاهد افزایش آمار بالای ابتلا و فوتی ها بودیم و هم اکنون بیش از یک میلیون نفر از مردم استان پروتکل ها را رعایت نمی کنند و همین باعث شد که همدان در موج سوم شرایط سختی را تجربه کند و متاسفانه ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل شدن است .

بیش از هزار نفر از کادر بهداست و درمان استان که هفت ماه سخت را پشت سر گذاشته اند به کرونا مبتلا شده اند و علیرغم تلاش و کوشش شبانه روزی اما متاسفانه بعلت کار و فعالیت زیاد دچار مشکلات زیادی شدند و هر چه مردم بیشتر رعایت کنند به کادر و بهداشت خدمت کرده اند چون آمار بالای بیماران باعث فشار زیادی به کادر بهداشت و درمان خواهد شد .

به هرحال مردم استان همدان از گذشته تا امروز به داشتن فرهنگ غنی و اصیل شناخته شده بودند و در شرایط فعلی رعایت پروتکل ها، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی کمک بزرگی اول به خودشان، بعدافراد جامعه و کادر بهداشت و درمان است و تنها راه عبور از شرایط قرمز فعلی رعایت پروتکل ها،فاصله گذاری و پرهیز از حضور در اجتماعات و مکان های شلوغ و پرتردد است .

امیدواریم مردم با درک این شرایط خاص در جهت کنترل و مبارزه با کرونا همچون پیک اول و دوم بتوانند تاثیرگدارباشند و به زودی شاهد برگشتن به شرایط عادی جامعه و عبور از این مرحله سخت و خاص تاریخی باشیم و جامعه ای سالم با شهروندان سالم به دور از هر گونه بیماری داشته باشیم . انشاالله.

 

ربانی مهر 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیک سوم کرونا تحلیل روز رعایت پروتکل ها استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

عصر ایران ــ چند روز قبل فیلمی منتشر شد که یک مجرم و خلافکار خیلی خطرناک، دو مرد را در اتوبوس بی‌آرتی با زنجیر، بیرحمانه کتک می‌زند. هرچند گفته می‌شود این کتک زدن‌ها به ۲۵ اسفند مربوط می‌شود اما از زمان انتشار ویدئو هم تا کنون خبری از بازداشت یا شناسایی این خلافکار خطرناک منتشر نشده‌است.

گزارش را این‌جا ببینید

ماجرا از این قرار است که یک فرد یا باند خطرناک، در خط بی‌آرتی جوانمرد قصاب، اقدام به جیب بری و موبایل قاپی می‌کردند تا این‌‌که یک روز، یکی از مسافرها که آن‌ها را شناسایی کرده بود، به دیگران اخطار می‌دهد مراقب جیب و موبایل‌هایشان باشند. یکی از خلافکارها که به شدت عصبانی شده بود، مرد بیچاره را به باد کتک می‌گیرد و با زنجیر می‌زند. یک نفر دیگر اعتراض می‌کند، آن را هم به شدت کتک می‌زند. بقیه هم که تصمیم می‌گیرند دخالتی نکنند.

از تاریخ اتفاق یعنی ۲۵ اسفند تا زمان انتشار فیلم یعنی ۶ فروردین و تا امروز یعنی ۸ فروردین، هیچ خبری از شناسایی یا دستگیر شدن این فرد و جانی خطرناک منتشر نشده‌است. این درحالیست که مردم می‌پرسند اگر یه روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی یا دستگیر نمی‌شد. یا حتی اگر دختر یا زن بی‌حجابی بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کتک خوردن دانش‌آموزان در مدرسه/ چرا آموزش و پرورش کاری نمی‌کند که دیگر تکرار نشود؟ (فیلم) کتک خوردن مردم در اتوبوس به جرم شناسایی جیب بر / چرا تا به حال پلیس شناسایی‌اش نکرده بود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • هوای شهرستان‌های زیرکوه در وضعیت خطرناک
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)
  • رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲
  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک تنفسی