Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از رسیدگی و مختومه شدن 52 هزار و 711 فقره پرونده در شعب این شورا خبر داد.

جبار تجری در گفت و گو با ایسنا، به تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های موجود در شعب شورای حل اختلاف استان پرداخت و اظهار کرد: در شش ماهه ابتدایی امسال 52 هزار و 711 فقره پرونده در 177 شعبه شورای حل اختلاف استان مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  از این تعداد 12 هزار و 645 پرونده موجودی از قبل و 40 هزار و 66 پرونده هم ورودی‌های جدید بوده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه عنوان کرد: از کل پرونده‌هایی که در این مدت مختومه شده، 10 هزار و 995 پرونده از طریق ایجاد مصالحه بین طرفین بسته شده است.  

وی در ادامه گفت: همچنین در حال حاضر 12 هزار و 938 پرونده هم در 144 شعبه شهری و 33 شعبه روستایی شوراهای حل اختلاف استان در حال رسیدگی است.

تجری در ادامه بااشاره به رسیدگی به بخش قابل توجهی از پرونده‌های دستگاه قضایی در شورای حل اختلاف، عنوان کرد: جمعا حدود 30 درصد از پرونده‌های قابل سازش در استان به مصالحه ختم می‌شود.

وی تاکید کرد: مجموعه اعضای شوراهای حل اختلاف استان تلاش می‌کنند رسیدگی به پرونده‌های ورودی به شعب با دقت و در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي حل اختلاف كرمانشاه صلح و سازش استانی اجتماعی حل اختلاف استان شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد