Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره با رویکرد حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی ملت ایران برگزار می‌شود و به‌روزرسانی فعالیت‌ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری ناشی از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره است.

 

دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و امیدآفرینی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از جمله محورهای اصلی این جشنواره است.                                                        

 

بخش ویژه جشنواره شامل ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره 3هزار و 535 شهید استان زنجان است.

 

شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را در بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، نماهنگ، عکس، سرود، شعر ، خاطره گویی کوتاه، فیلمنامه و دل نوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به آدرس festivalTDM40 @در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 آبان ماه امسال در شبکه اجتماعی ایتا ارسال و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصارالمهدی (عج) تحویل دهند.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس جشنواره تولیدات فرهنگی دفاع مقدس تولیدات فرهنگی فرهنگی و هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این جشنواره را خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار کرده است.

محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند اضافه کرد: استان‌های کرمان و یزد پیوندهای فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویدادها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم  و این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود .
حسین دشتی، اضافه کرد: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی ‌آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و آیین پایانی جشنواره ۱۸ تیر امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

 قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود و برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کارهای برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به نشانی Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس